AAC był często zdezorientowany w zapytaniach dotyczących wyszukiwarek z ACC. Zostanie po prostu nazywany konferencją amerykańską i obejmuje armię i marynarkę wojenną.

Jak historyczne rozliczenie wynagrodzeń NCAA wpłynie na sport uczelni
Sędzia federalny zatwierdził warunki ugody o wartości 2,8 miliarda dolarów, w którym szkoły będą mogli płacić sportowcom uczelni za pośrednictwem umów licencyjnych.
Unbranded – Sport
W pewnym sensie każda konferencja w sportach uniwersyteckich była stale przemianowana w ciągu ostatnich 15 lat, niezależnie od tego, czy tego chcą, czy nie.
Wiele fal wyrównania przerwało mapy i siłę stratyfikowaną. College Football Playoff i dystrybucja jego bogactw sformalizowały i poszerzyły podział między tras i nie mają. A teraz jest nowy model, w którym szkoły mogą podzielić się do 20,5 miliona dolarów przychodów ze swoimi sportowcami, podkreślając budżety i być może powodując większą przepaść między tymi, którzy płacą, a tymi, którzy tego nie robią.
Wśród tego wszystkiego, jeden z ocalałych i starszych w tej epoce jest – po raz raz – przerywając się, a nie definiowanie zdarzeń, nad którymi miał niewielką kontrolę.
Od poniedziałku rano to, co wiedzieliśmy jako American Athletic Conference i nieformalnie nazywamy „AAC”.
Przywitaj się z amerykańską konferencją z linią tagów „zbudowaną, aby powstać”, nowym słowem i niektórymi innowacyjnymi możliwościami zbudowanymi wokół elementów brandingowych, które komisarz Tim Pernetti spodziewa się zwiększyć przychody dla ligi.
Choć może to wydawać się subtelną zmianą – American Athletic Conference w porównaniu z po prostu czystszą i bardziej bezpośrednią konferencją amerykańską – chodzi o coś więcej niż unikanie zamieszania z konferencją Atlantic Coast w wyszukiwarkach.
Ale także częściowo to.
„Kiedy po raz pierwszy przeprowadziłem wywiady w sprawie pracy i przeprowadziłem badania, podjąłem przeglądarkę i wyszukałem AAC i domyślnie ACC” – powiedział Pernetti USA TODAY Sports. „I, wiesz, to była pierwsza rzecz, która przyszła mi do głowy. Pamiętam, jak to złożyłem. Ta branża uwielbia skróty i akronimy, ale myślę, że nasze własne życie i niektórzy ludzie szczerze się myli. Dlatego wydaje mi się, że to będzie miało namacalne podłoże.
W tej chwili istnieje głębsza implikacja dla tej konferencji w historii sportu w college’u.
Pernetti, były dyrektor ds. Lekkoatletyki w Rutgers, który zajmował różne stanowiska kierownicze w firmach telewizyjnych i marketingowych, podjął pracę w 2024 r. W trudnym momencie.
Pod swoim poprzednikiem Mike Aresco Amerykanin zainwestował mocno w branding w ramach „mocy 6”, mimo że nie istniało takie oznaczenie w strukturze sportu uniwersyteckiego. I podczas gdy Amerykanin wyprodukował najwyższą grupę pięciu drużyn piłkarskich siódmej z pierwszych 10 lat futbolu uniwersyteckiego wśród głównie stabilnego członkostwa, kolejna fala wyrównania wyczerpała konferencję, gdy UCF, Houston i Cincinnati zostali zaproszeni na Big 12 i SMU zaproszono do ACC.
Zeszłej jesieni pojawiło się nowe zagrożenie, gdy PAC-12 wskrzesił członków kłusownictwa z Mountain West i zaangażował się w kilka programów w Ameryce o dołączeniu. Ale Pernetti udało się zapobiec dalszym stratom, sformułując plany zwiększenia przychodów poprzez inwestycje private equity, prawa do nazewnictwa sponsorowania, wnosząc działanie marketingowe ligi i inne inicjatywy wokół tej rebrandii.
Jednym z nich jest Eagle, wieloplatformowy symbol, który będzie maskotką na żywo, twórcą treści i „nowoczesnym zasobem medialnym”, które mogą być licencjonowane i sprzedawane w kampaniach sponsoringowych.
Jest to jasne, zarówno z wizualnych oznaczeń, jak i ogłoszenia usług publicznych wydanych przez Ligę i jej konsultantów marketingu marki Anachel, że mocno opierają się na słowo amerykańskich i amerykańskich obrazach, a nie trąbią, czy jest to piąta czy szósta najlepsza konferencja w futbolu uniwersyteckim.
I to ma sens, biorąc pod uwagę, że regularny fan może nie znać, kto jest już w lidze w lidze, która rozciąga się od Teksasu do Południowej Florydy i aż do wschodniego wybrzeża, zarówno armii, jak i marynarki wojennej podnoszą „amerykańskie” bona fides.
„Chodzi raczej o podstawowe filary marki i modernizację jej, i chodzi o zapewnienie jasności tym, kim jesteśmy” – powiedział Pernetti. „Proces, który zajął rok, brzmiał:„ Zdefiniujmy, co oznacza, a następnie zbudujmy najlepsze słowo, które myślę, że każda konferencja ma w „Ameryce”.
Wśród tych podstawowych filarów: innowacje, obsługa i piasek-które mogą być cechą decydującą dla tej konferencji podczas jej 12-letniej historii.
Pamiętaj, że Amerykanin zaczął jako Behemoth Big East, mishmash szkół, które obejmowały oryginalnych członków koszykówki, takich jak Georgetown i Providence, ale także grupa przejściowych wspinaczy, takich jak Louisville i szkoły, takie jak Zachodnia Wirginia, która nie pasowała do żadnego rodzaju geograficznego.
Wielu członków przyszło i odchodziło, gdy piaski przesunęły się pod stopami wszystkich. Szkoły skoncentrowane na koszykówce zdecydowały, że chcą stabilności i uwolniły się w 2013 roku, pozostawiając za sobą chaos do wyrównania piłki nożnej.
To stworzyło Amerykanina, któremu udało się wykręcić imponującą niszę konkurencyjną w piłce nożnej i wylądować lukratywną umowę ESPN, ale ostatecznie został zmuszony do ponownego wyobrażenia się, gdy konferencje władzy wzrosły do 16 drużyn.
Chociaż czas tej rebrandii nie był wyraźnie powiązany ze wszystkimi zmianami w sportach uniwersyteckich, samo w sobie jest stwierdzeniem: raz, liga taka jak Amerykanin kontroluje swoje przeznaczenie.
„W tym biznesie zostaniesz uderzony w górę głowy, kopnięty w twarz, zostaniesz uderzony, jakkolwiek chcesz to nazwać” – powiedział Pernetti. „To była konferencja, która widziała wiele wersji samego siebie, ale jest odporna i ciągle się porusza i pozostaje zrównoważona i myślę, że właśnie dlatego Grit bycie filarem był naprawdę ważny. Umieściliśmy go na tablicy i powiedzieliśmy: tak, to kim jesteśmy.
„Nie sądzę, aby żadna inna konferencja, która to zrobiła, stworzyła tego rodzaju dostosowanie, modernizacja marki od strategii do historii do egzekucji. I patrz, mamy instytucje członkowskie, które nie są takie same, jak autonomia instytucje konferencyjne, ale oczekiwania nie są inaczej. Będziemy konkurować z naszym tylnym końcem, wygenerujemy tyle przychodów, jak to możliwe, i to będzie dobrze. zmodernizował markę. ”