Odsetek Poziom A. Wpisy zdobywające najwyższe oceny tego lata będą prawdopodobnie wyższe niż przed-Covid Sugerowano to lat.

Ekspert ds. Edukacji przewidział, że wyższy odsetek zgłoszeń na poziomie A przyznał ocenę A lub A*-w porównaniu do przed Covid-19 pandemia – Może być „nową normą”.

Profesor Alan Smithers, dyrektor Centrum Badań Edukacyjnych i Zatrudnienia (CEER) na University of Buckingham, wzbudził obawy, że inflacja ocen „może się ponownie wkraczać”.

W raporcie, opublikowanym przed dniem wyników na poziomie A, prof. Smithers powiedział, że uważa, że tegoroczne wyniki „prawdopodobnie będą blisko tego, czym były w 2024 r.”.

W ubiegłym roku ponad jedna czwarta (27,8%) wpisów na poziomie A w Wielkiej Brytanii otrzymała ocenę A lub A*, w porównaniu z 27,2% w 2023 r.

Był to najwyższy odsetek zgłoszeń, które oceniają najwyższe oceny poza latami dotkniętymi pandemią 2020–22.

W 2019 r. – ostatni rok, w którym egzaminy letnie przeprowadzono przed pandemią – 25,4% zgłoszeń otrzymało ocenę A lub*.

. Covid-19 Pandemia doprowadziła do wzrostu najwyższych klas A i GCSE w 2020 i 2021 r., Ze wyników opartych na ocenie nauczycieli zamiast egzaminów.

Przed wyników na poziomie A w czwartek w przyszłym tygodniu prof. Smithers powiedział, że wzór oceny w 2024 r. „Może być początkiem nowej normy”.

Dodał, że odsetek wpisów na poziomie A w Wielkiej Brytanii przyznał oceny A lub*-od 27% do 28%-może być „nową normą” dla wyników.

Liczby obejmujące wpisy na poziomie A od studentów w Anglii, Walii i Irlandii Północnej zostaną opublikowane przez Wspólną Radę ds. Kwalifikacji w czwartek.

Ofqual przywrócił standardy oceny na poziomie ACovid Poziomy w Anglii w 2023 r. I organy regulacyjne w Walii i Irlandii Północnej miały na celu powrót do oceny przedpandemicznej zeszłego lata.

Prof. Smithers powiedział, że oceny na poziomie A powinny były „wrócić do normy” w zeszłym roku, ale dodał, że wzrosły na poziom wyżej niż przed-Covid lata.

Dodał: „Musi podejrzenie, że inflacja, którą nałożyła stopnie poziomu A w dniach przed regulatorem, Qual, może ponownie wkraczać się”.

W swoim raporcie prof. Smithers zasugerował również, że „dziewczęta poradzą sobie lepiej niż chłopcy” po raz kolejny w najwyższych klasach na poziomie A.

W ubiegłym roku odsetek zgłoszeń dziewcząt na poziomie A lub wyższej wynosił 28,0%, czyli o 0,4 punktu procentowego wyższe niż równoważna liczba wpisów chłopców (27,6%).

Ale odsetek zgłoszeń chłopców przyznanych* był 9,5% – czyli o 0,4 punktu procentowego wyższy niż dziewczęta (9,1%).

Prof. Smithers zasugerował, że sukces chłopców w* będzie „nadal przyćmiony w 2025 r. Przez długoterminowe najwyższe wyniki dziewcząt”.

Powiedział: „Niestety, niedostateczna wydajność chłopców nie jest bardziej prawdopodobna niż w poprzednich latach, aby zwrócić uwagę, na jaką zasługuje.

„Oni i kraj znacząco skorzystaliby, gdyby można znaleźć sposoby na zapewnienie, że potencjał wielu chłopców nie zostanie zmarnowany”.

Zastanawiając się nad tymi tymczasowymi danymi z egzaminów dla Anglii, prof. Smithers powiedział, że spadek nauk społecznych tego lata „może być wczesnym znakiem, że zostali rozebrani”, obiecując więcej niż dostarczają.

Wpisy na poziomie A dla psychologii i socjologii spadają, ale zgłoszenia do matematyki, fizyki i chemii są według tymczasowych danych z Ofqual w czerwcu.

Prof. Smithers powiedział: „Huśtawka w kierunku matematyki i nauk fizycznych może być odpowiedzią na promocję ich byłego rządu”.

Dodał: „Zastanawiam się, czy istnieje coraz większe uznanie, że te nauki społeczne obiecują więcej, niż dostarczają, podczas gdy ilościowo może być trudne, ale mają znaczenie”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj