Decyzja o zatrzymaniu pracy mającym na celu zapobieganie osuwiskom na linii kolejowej grozi odcięciem części Devon I Cornwall z reszty kraju. Departament Transportu ogłosił w lipcu, że plany wspierania klifów między Exeter a Plymouth zostały złomowane.
Martin Wrigley to Liberalny Demokrata MP dla Newton Abbot. Jego okręg wyborczy obejmuje najbardziej wrażliwą długość toru. Powiedział, że może to być przypadek, kiedy nie, jeśli część klifów z piaskowca przewróci się na linię.
Pan Wrigley powiedział The Telegraf: „Jesteśmy w sytuacji, w której cały klif może zejść w dowolnym momencie w dowolnym momencie i w tym czasie może być pociąg, ale nie musi.
„Byłoby to absolutnie katastrofalne dla regionu, gdyby te klify puściły się i śmiertelne, gdyby puściły się w niewłaściwym momencie i tam jest pociąg”.
W 2014 r. W 2014 r. W 2014 r. W 2014 r. W 2014 r. Na linii spadło 80 metrów toru, gdy burza rozbiła się przez Seawl w Dawlish, Devon. Na linii.
Network Rail ustanowił program odporności South West Rail w celu rozwiązania upadku, ale zatrzymał się na ostatni etap pracy.
Wygląda na to, że ministrowie nie zgadzali się na pomysł finansowania pełnego programu, który według telegrafu kosztowałby co najmniej 400 milionów funtów.
Departament Transportu (DFT) powiedział w lipcu, że wstrzyma ostateczną fazę, ale działa na rzecz „wspierania” monitorowania klifów i drenażu.
Stwierdzono, że dokonano już znacznych inwestycji w zabezpieczenie klifów i rozwinięcie wybrzeża, ale inne projekty w całym kraju wymagały większego zainteresowania.
Minister kolei, Lord Hendy, powiedział Komitetowi Transportu „Dziwne odrobinę upadku klifu” można naprawić za pomocą „dziwnego naprawy”.
Uznał, że klify są „wrażliwe” i tak było od czasu zbudowania linii.
Rzecznik DFT powiedział: „Znaczne inwestycje rządowe już zapewniły, że południowo -zachodnie wybrzeże jest lepiej chronione przed ekstremalną pogodą, zwiększając łączność i gospodarkę regionu przez wiele lat.
„Finansujemy dalsze prace monitorowania i odwadniające klify i będziemy kontrolować ten program podczas przyszłych wydarzeń finansowych po zakończeniu prac”.