Tuż przed punktem w połowie drogi w dzisiejszej dzisiejszej Gotuj 400Daniel Suárez dostał się do Ty Gibbsa, który obrócił Tylera Reddicka. Wystąpił 45 z rywalizacji o zwycięstwo dziś wieczorem w jednym z niewielu ostrzeżeń w nocy.
Tyler Reddick był jednym z garstki kierowców, którzy mieli okazję wygrać dziś wieczorem. Wraz ze swoją kolegą z drużyny Bubba Wallace 23xi wyścigi prowadził 164 okrążenia dziś wieczorem. Ale żaden kierowca nie skończyłby na wiodącym okrążeniu. W rzeczywistości wszystkie cztery samochody 23xi zakończyły dziś wiele okrążeń.
Daniel Suárez to samochód, który rozpoczął cały incydent. 99 dostało się do Ty Gibbsa, który był wówczas wolniejszy ze względu na strategię opon. 54 wzrosło i wsiadło do Reddicka. Potem było to wszystko, co napisała od tego momentu dla zespołu 45.
„Mam na myśli, że źle się czuję 45, myślę, że tak było. Naprawdę nie było celowe, ostatnią rzeczą, którą chciałem, było rozbicie go bez powodu” – powiedział Suárez po wyścigu, przez Boba Pockrass z Fox Sports. „54 miało już starsze opony, i w tym momencie jest to dwie, trzyosekundowe różnica, wiesz? A kiedy poszedł do Ottom, zwolnił o wiele bardziej niż się spodziewałem. Więc uderzyłem go trochę, aby dostać trochę pokoju. Ale może trochę zbyt trudne do nierówności dla opon, że on miał. Dostał wiek, a potem skończyłem, wychodząc z 45, co naprawdę nie było, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to, że nie jest to ja Tak, po prostu zła sytuacja.
Daniel Suárez miał dziś jeden ze swoich najlepszych występów sezonu w Richmond. Wykończenie P7, gdy wyrusza do Daytona w sytuacji, aby wygrać, aby dokonać play-offów NASCAR. Kierowca wyścigów Trackhouse nie wróci do 99 samochodów w 2026 r., Ponieważ zespół postanowił przejść od meksykańsko-amerykańskiego kierowcy.
Dwa P7 kończy teraz dla Suárez, pokazuje, że nadal jest kierowcą serii CUP. Jego plany 2026 pozostają tajemnicą. Wydaje się, że nie ma wielu miejsc w serii Pucharu, ale być może najlepszy zespół serii Xfinity mógłby zaryzykować Suárez?
Wygranie wyścigu w Meksyku z JR Motorsports pokazało, że mistrz Xfinity Series 2016 może nadal to zrobić na tym poziomie. Zajęcie się dobrej jazdy w tej serii, może wystarczyć, aby ponownie uruchomić swoją karierę z powrotem do Pucharu i konkurencyjnej jazdy.
Dziś wieczorem Daniel Suárez popełnił błędy, ale nie pozwolił im zakończyć własnego wyścigu. Wie, że popsuł, ale wiele wyścigów sprowadza się do czasu i właściwego miejsca we właściwym czasie. Sprowadza się również do niewłaściwego miejsca w niewłaściwym czasie. Właśnie tam był Reddick, kiedy Suárez uderzył Gibbsa.