RICHMOND, Wirginia – Tyler Reddick był w drodze do zabezpieczenia miejsca w play -off w sobotę wieczorem na Richmond Raceway, ale po wypadku i wygranej Austina Dillona możliwe jest, że Reddick może zostać wyeliminowany z rywalizacji o tytuł w następny weekend w Daytona.

„To prawie najgorszy scenariusz”, powiedział Reddick po swoim 34. miejscu. „Możemy za to podziękować Danielowi Suarezowi”.

Zwycięstwo Dillona uczyniło go 14. kierowcą, który zapewnił miejsce w play -off z wygraną w tym sezonie.

Kierowca Richard Childress Racing zamknął się w play-offach drugim z rzędu zwycięstwem na Ovalach o długości 0,75 mili.

Ostatnie dwa miejsca playoff zostaną ustalone w następny weekend w Daytona. Reddick pójdzie tam 29 punktów przed Alexem Bowmanem, który zajmuje ostatnie miejsce w play -off.

Jeśli jest nowy zwycięzca I Bowman przewyższa Reddicka o 29 punktów, a następnie Reddick – który w zeszłym roku wygrał tytuł sezonu regularnego – nie zrobiłby play -offów.

Ten scenariusz nie wydawał się możliwy przez część sobotniej nocy.

Reddick prowadził około jednej czwartej pierwszych 160 okrążeń, ale jego wyścig zmienił się na okrążeniu 182. Daniel Suarez wpadł na tył Ty Gibbsa i ten kontakt wysłał samochód Gibbsa w samochód do samochodu Reddicka. Reddick odwrócił się od uderzenia i uderzył w bezpieczniejszą barierę.

Kierowca Richard Childress Racing ma kolejne zwycięstwa w Pucharze na Owalie o długości 0,75 mili.

„(Suarez) poruszył się (Gibbs)” – powiedział Reddick. „(Suarez) był sfrustrowany. Cokolwiek to było, (Gibbs) zaczął mu na drodze, ścigał się z nim, a on go poruszył i to mnie wyrzuciło”.

Jeśli chodzi o szkody, Reddick powiedział: „Przeszedł z samochodu, który był jednym z najszybszych na torze do jednego z najwolniejszych”.

Suarez wyjaśnił, co się stało w incydencie.

„Czuję się źle z powodu (Reddick), myślę, że tak było”-powiedział Suarez po swoim siódmym miejscu. „To naprawdę nie było celowe. Ostatnią rzeczą, którą chciałem (było) rozbicie go bez powodu. (Gibbs) miał już starsze opony i w tym momencie jest to różnica w dwóch lub trzech sekundach.

„Kiedy (Gibbs) poszedł na dno, po prostu zwolnił bardziej niż to, czego się spodziewałem. Nieco go uderzyłem, aby zdobyć trochę miejsca, ale być może było to zbyt trudne do guza dla opon, które miał i dostał poruszenie, a potem skończył się obrócić (Reddick), który nie był intencjonalny. Nie było dla tego złego.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj