IndiGo, największa indyjska linia lotnicza, odnotowała w niedzielę (5 października) wskaźnik punktualności (OTP) spadł do zaledwie 54 procent, ponieważ pasażerowie odczuwali duże opóźnienia na lotnisku z powodu awarii systemów.

Według danych Ministerstwa Lotnictwa Cywilnego OTP linii lotniczej wahało się od 74,9 do 80,3 proc. w okresie od 1 do 4 października. IndiGo obsługuje obecnie około 2150 lotów dziennie. W sobotę nie miało to wpływu na rozkłady jazdy innych linii lotniczych.

Kliknij tutaj, aby połączyć się z nami na WhatsApp

Awaria trwała kilka godzin w sobotę, a systemy wróciły do ​​normy późną nocą. „Nasze systemy wróciły do ​​normy i działają sprawnie” – napisała IndiGo na X w sobotę o 23:11, przepraszając klientów za niedogodności.

Terminowa realizacja w październiku 2024 r

data

Indygo

Indie lotnicze

Spicet

szczegół

Akasa Powietrze

1.10.2024

74,9

82,8

71,4

82,7

78,7

2.10.2024

77.2

85,4

77,5

81.1

75,3

3.10.2024

80,3

82.3

83,7

75,9

79,7

4.10.2024

80,3

82,9

81,8

75,9

77,8

5.10.2024

54

84,9

89,4

72,4

78,9



Źródło: Ministerstwo Lotnictwa Cywilnego

Pierwsza publikacja: 06 października 2024 | 19:21 JEST

Source link