IndiGo, największa indyjska linia lotnicza, odnotowała w niedzielę (5 października) wskaźnik punktualności (OTP) spadł do zaledwie 54 procent, ponieważ pasażerowie odczuwali duże opóźnienia na lotnisku z powodu awarii systemów.
Według danych Ministerstwa Lotnictwa Cywilnego OTP linii lotniczej wahało się od 74,9 do 80,3 proc. w okresie od 1 do 4 października. IndiGo obsługuje obecnie około 2150 lotów dziennie. W sobotę nie miało to wpływu na rozkłady jazdy innych linii lotniczych.
Kliknij tutaj, aby połączyć się z nami na WhatsApp
Awaria trwała kilka godzin w sobotę, a systemy wróciły do normy późną nocą. „Nasze systemy wróciły do normy i działają sprawnie” – napisała IndiGo na X w sobotę o 23:11, przepraszając klientów za niedogodności.
Terminowa realizacja w październiku 2024 r
Źródło: Ministerstwo Lotnictwa Cywilnego
Pierwsza publikacja: 06 października 2024 | 19:21 JEST