Konserwatywny poseł oskarżył Partię Pracy o rozpoczęcie wojny z brytyjskimi kierowcami, ponieważ jeden z jego najnowszych propozycji został odkryty. Szczegóły dotyczące omawianych planów Partii Konserwatywnej w drodze wniosku o wolność informacji i mówi się, że potencjalnie daje rady dodatkowe uprawnienia Dobrzy kierowcy do łamania zasad. Te kamery „szpiegowskie” miałyby technologię rozpoznawania płyt rejestracyjnych, co ułatwia śledzenie i drobnych kierowców.

Wniosek o wolność informacji została złożona przez Torysi Po tym, jak Departament Transportu odmówił udostępnienia dokumentu. Dokument podobno przedstawia plany zainstalowania tych kamer w bardziej zamożnych obszarach. Sekretarz Transportu Shadow Richard Holden wysadził Keir StarmerPartia Pracy, opisując swoje ostatnie działania jako „haniebna wojna z kierowcami” w Wielkiej Brytanii. Jednak Labour powiedział, że pozostaje „po stronie” brytyjskich kierowców.

Holden powiedział Telegraph: „Od obniżania funduszy na drodze do uruchamiania drogi, turystyki turystycznej, a teraz opracowywanie karty Snoopers z egzekwowania parkowania CCTV, jasne jest, że praca desperacko próbuje wypełnić czarną dziurę Rachel Reeves stworzył się przez ściskanie każdego grosza od kierowców. ”

„Kierowcy nie powinni stawić czoła falanowcowi kamer parkingowych szpiegowskich próbujących je złapać na każdym kroku” – dodał. „Ostatni konserwatywny rząd zakazał tego, a my będziemy walczyć z pracą na jego planach wprowadzenia go na każdy krok”.

Wprowadzono szereg nowych zasad i grzywien dla kierowców w Wielkiej Brytanii. Niedawnym dodatkiem jest proponowana grzywna o wartości 130 funtów, która zostanie wprowadzona pod Nowe przepisy dotyczące parkowania zaproponowane przez rząd.

Tymczasem niektóre regiony, takie jak Kent, były Rozpadając niebezpieczną jazdęze znacznym wysiłkiem włożonym w złapanie kierowców, którzy mogli złamać zasady drogowe.

Dodatkowo reformy wprowadzone w ramach Torysico by Ogranicz nowe dzielnice niskiego ruchubyło porzucony przez ministrów pracy. W tym czasie rząd powiedział, że ograniczyłyby one władzę rad do ustanowienia nowych stref 20 km / h i dzielnic o niskim ruchu, które Owuld był „kopnięciem zębów” dla kierowców.

Jednak plany te, które zostały pierwotnie zaproponowane w 2023 r., Zostały wstrzymane przez obecny rząd pracy.

Source link