Przed czwartkowym rozpoczęciem sezonu 20 Niedzielny wieczór piłkarskiW NBCUNIVERSAL mówi inwentaryzacja reklam na następny luty Super Bowl i 90% wszystkich NFL Ploty są już wyprzedane.

Przychody reklam dla wszystkich NFL TECASTS na platformach liniowych i strumieniowych NBCU osiągnęły już nowy poziom, firma powiedziała w środę, choć nie dostarczyła liczby. Według szacunków Edo AD Engage, Snf Przyjął 995,7 miliona dolarów w 2024 r., Co więcej o 5% w porównaniu z poprzednim rokiem.

NBCU otoczyło gry NFL z innymi cennymi lekkoatletyka Programowanie, w tym NBA, która rozpoczyna nową długoterminową umowę w przyszłym miesiącu, oraz Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Mediolanie-Cortina. Podczas 17-dniowego okresu przyszłego roku NBCU wyemituje Super Bowl, Zimowe gry i grę NBA All-Star.

Flagowa usługa streamingowego Peacock jest również kluczowym elementem sprzedaży firmy, ponieważ dolary nadal migrują z telewizji liniowej do streamingu. Ogłoszenie firmy podało, że ogólne inwestycje cyfrowe przez reklamodawców wzrosły o 20% w porównaniu z poprzednim Super Bowl, przewożonym przez NBCU w 2022 r. Baza subskrybentów Peacocka pozostała na poziomie 41 milionów w ostatnim kwartale, ponieważ jej straty zmniejszyły się do 101 milionów dolarów. Rywale streamery, takie jak HBO Max i Disney+, stały się opłacalne. Oprócz trakcji z reklamodawcami NBCU jest również w podwyżce cen 3 USD miesięcznie, co powinno pomóc firmie osiągnąć rentowność w najbliższym czasie.

Wraz z Peacock i NBC Broadcast Network, NBCU wyemituje również hiszpańskojęzyczne relacje w telemundo.

„Wychodząc z najsilniejszego sportu z góry w historii naszej firmy, Super Bowl LX wygenerował niezwykłe zainteresowanie ze strony marek i pozwoliło nam sprzedać się z naszych zapasów reklamowych wcześniej niż kiedykolwiek ” – powiedział Peter Lazarus, EVP NBC Sports & Olympics Reklama i partnerstwa. „Mając monumentalny rok, jesteśmy do tej pory dumni z niesamowitego rozpędu i cieszymy się, że możemy zaoferować zarówno fanom, jak i markom niezrównaną listę programów sportowych, zaczynając od rozpoczęcia NFL”.

Jeśli chodzi o Super Bowl LX (nr 60 dla tych mniej płynnych w cyfr rzymskich), najlepszymi kategoriami ogólnych inwestycji były towary pakowane konsumenckie, rozrywka, finanse i alkohol. CPG, Pharma, Entertainment i QSR odnotowały najbardziej znaczący wzrost wydatków.

W 20. sezonie, Snf Będzie zawiera 150 marek, z których 40 jest nowych w franczyzy. Podstawowe kategorie nadal są restauracjami samochodowymi, ubezpieczeniowymi, detalicznymi, technologicznymi i szybkimi, podczas gdy farmaceuty, finanse i technologia zwiększyły się wraz z największym wzrostem roku roku.

Następnej wiosny i latem NBCU będzie podłączać sportowe atrakcje, takie jak powrót WNBA; Playoffs NBA; oraz relacje Telemundo z Pucharu Świata w 2026 r., Które odbywa się w Ameryce Północnej po raz pierwszy od ponad trzech dekad.

Source link