NOWYMożesz teraz słuchać artykułów z wiadomościami Fox!

4 września Urzędnicy Austin zaprezentowali Pierwsze w historii zunifikowane logo marki w ramach projektu rebrandingowego o wartości 1,1 miliona dolarów, ale nowy Wavy Blue and Green „A” już wywołał reakcję mieszkańców i krytyków, którzy porównali go do logo wydawcy podręcznika matematycznego.

Rep. Chip RoyR-Tex., Wysadził projekt podczas występu w Will Cain Show, mówiąc, że przywódcy miasta „chcą wydać milion dolarów na rebrand, pozbyć się krzyża i uczynić go jakimś, wiesz, wyglądającym się emblematem zespołu”.

On oskarżył Teksas Urzędnicy miasta o priorytecie symboliki nad bezpieczeństwem. „Mamy ludzi w Austin, którzy nie otrzymują odpowiedzi 911.

Rebrand sięga 2018 r., Kiedy rada miasta głosowała za ustanowieniem „spójnej i jasnej marki” w departamentach miasta. Austin używa obecnie ponad 300 różnych logo, zgodnie z Miasto prasowe miasta Austin.

Dunkin 'Donuts and Dinozaury: najdziksze pomysły na crowdsourcing, aby zastąpić flagę stanową Massachusetts

Nowe logo miasta Austina o wartości 1,1 mln USD z falistą zieloną i fioletową

Nowe rebrandowane logo Austina jest pokazane. Falujący fioletowy i zielony „A” czerpał krytykę ze strony mieszkańców i prawodawców. (Dzięki uprzejmości City of Austin, Teksas)

Kierownik miasta TC Broadnax bronił inicjatywy. „Po raz pierwszy w historii Austina będziemy mieli logo reprezentowania usług miasta i ujednolicenia nas jako jednej organizacji, jednej Austin”.

Wdrożenie rozpoczyna się 1 października 2025 r., Począwszy od zasobów cyfrowych, takich jak strona internetowa miasta, media społecznościowe i biuletyny. Zgodnie z wydaniem aktywa fizyczne, takie jak mundury, pojazdy i oznakowanie, będą stopniowo „zminimalizować wpływ na budżet miasta”.

Dokumenty budżetowe pokazują całkowity koszt rebrandii na poziomie 1 117 558 USD, w tym 200 000 USD na projekt, 640 000 USD dla dostawców i 115 000 USD na publiczne kampanie uświadamiające, Kxan zgłosił.

Cracker Barrel zaprezentuje nowe uproszczone logo: „Nasza historia się nie zmieniła”

Oryginalna pieczęć miasta Austin z projektem krzyżowym i lampy

Oryginalna pieczęć miasta Austin jest na zdjęciu. Miasto wycofuje emblemat w ramach wysiłku rebrandingu o wartości 1,1 miliona dolarów. (Dzięki uprzejmości City of Austin, Teksas)

Jessica King, główny dyrektor ds. Komunikacji Austina, powiedział: „Samo logo odzwierciedla wzgórza, rzeki i mosty, które służą do łączenia nas. Kolory zostały zainspirowane naszym otaczającym środowiskiem – ski w Fiolet Crown i zielonymi baldachimami naszych parków i szlaków”.

Projektant DJ Stout Pentagram przyznał Proces ten był „ostatecznym projektem komitetu” i że „Austin jest trochę liberalną wyspą polityczną”.

Mieszkańcy wysadzili przeprojektowanie online. „Nowe logo jest do bani. Wygląda jak namiot bezdomny” – powiedział KXAN. Inni nazywali to „złym rebrandingiem firmy biotechnologicznej” Podczas gdy chron zauważa Jeden użytkownik na Instagramie po prostu napisał: „Bruhhhh”.

Niektórzy bronili wyglądu „bardziej minimalistycznego” i „zdecydowanie modernizacja starego”.

Kliknij tutaj, aby uzyskać aplikację Fox News

Profesor marketingowy Chris Aarons zaoferował Kxanowi perspektywę. „Coca Cola była tylko scenariuszem, ale to piękny scenariusz. Ale ponad 120 lat sprawiło, że oznaczało to szczęście. To naprawdę jest to, co oznacza to logo pod koniec dnia”.

Miasto Austin i Pentagram Austin nie odpowiedziały od razu na prośbę Fox News Digital o komentarz.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj