A Ryanair Pasażer ujawnił, w jaki sposób udało im się przekształcić opóźniony lot w możliwość zarabiania pieniędzy. Podróżnik miał wyruszyć na 45-minutowy lot krajowy w Wielkiej Brytanii, wypłacając zaledwie 30 funtów za bilet. Zabrali się do Reddit Aby podzielić się swoją historią, wyjaśniając, że ich podróż została opóźniona o trzy godziny.
Według stanowiska pasażera pasażerowie zostali poinformowani o opóźnieniu za pośrednictwem poczty elektronicznej, które obejmowały niewielki kredyt na jedzenie i napoje na lotnisku (3 £). Jednak doświadczony podróżnik zauważył drobny druk na dole wiadomości e -mail na temat Prawa do odszkodowania w UE. Zdali sobie sprawę, że mogą być uprawnieni do odszkodowania, jeśli ich lot został opóźniony o co najmniej trzy godziny.
Pomimo wstępnych obaw o to, czy oni zakwalifikowałoby się do odszkodowaniabiorąc pod uwagę odejście Wielkiej Brytanii z UE i dokładne trzygodzinne opóźnienie, postanowili ją kontynuować.
Napisali: „Dotknęliśmy asfaltu o 2HR58 min w późnym poziomie, ale przestaliśmy się poruszać w 3 godzinach2min, więc byłem pewien, że spróbują to wykorzystać, aby wydostać się z zapłaty”.
Po wylądowaniu pasażer złożył skargę do Ryanair, podając numer rezerwacji i szczegóły banku. Podróżnik dodał: „Musisz samodzielnie sprawdzić swoje roszczenie, ponieważ nie wysyłają Ci aktualizacji”.
Po dwóch tygodniach ścigali Ryanair i zostali poinformowani, że przetworzenie może potrwać 30 dni. „Ale później tego dnia pieniądze pojawiły się na moim koncie!” Przypomniali sobie, ujawniając, że otrzymali 205 funtów odszkodowania.
Pasażer dodał: „W każdym razie, jeśli latasz w UE i jest opóźnione, zdecydowanie warto złożyć wniosek o odszkodowanie!”
Inni wpadli w swoje doświadczenia związane z roszczeniem pieniędzy na opóźnione loty.
Jeden napisał: „Fajnie! Kilka lat temu miałem podobny z lotem Wizzair, kosztował mnie tylko 20 funtów za lot z Pragi do Luton, ale otrzymałem 220 funtów z tyłu rekompensaty.
„FYI – dokładny moment, w którym używają jako czas przybycia do odszkodowania, ma miejsce, gdy jeden z drzwi jest otwarty przy bramie lub zdalnym stojaku. Nie jest to, że po raz pierwszy się porusza lub taksówki”.
Inny powiedział: „Mieli coś podobnego z Ryanairem, tylko że skontaktowałem się z APF (jestem Austriacką). Zadbali o to w ciągu dwóch tygodni i miałem pieniądze w ciągu miesiąca. Muszę pokochać ochronę praw konsumentów”.