Były pracownik McDonalda, który pracuje jako kierowca lampowy od 11 lat, dzieli się zza kulis, jak to jest prowadzić linię Bakerloo-jako trwające uderzenia TFL Grind Londyn Zatrzymaj się na trzeci dzień.

33 -letnia Sarah Russell rutynowo dzieli się fragmentami ze swojego życia Tiktok gdzie 33 000 osób śledzi jej aktualizacje.

W jednym z takich filmówSarah powiedziała, że ​​zaczęła robić filmy o swojej pracy, aby „podzielić się wglądem w rolę, którą niewiele może zobaczyć”.

Sarah złożyła wniosek o pracę z Londyn Underground Ponad 11 lat temu i nadal pracuje jako kierowca rur, powiedziała swoim 33 000 obserwujących z powodu tego, jak bardzo uwielbia swoją pracę.

Sarah wyjaśniła, że ​​nigdy nie poszła na uniwersytet i pracowała w McDonald’s, zanim została zatrudniona przez TFL, dodając ofertę pracy „Zmieniło moje życie na lepsze”.

Powiedziała: „W przeszłości miałem pewną pracę, że wiedziałem, że nigdy nie będę pracował w długim okresie i jestem na londyńskim podziemiu od 11 lat i jestem w roli pracy, w której będę, bardziej niż prawdopodobny, będę do końca mojej kariery”.

Sarah wyjaśniła, że ​​filmuje tylko filmy Tiktok, kiedy nie pracuje lub w kabinie kierowcy, a kiedy sprawy „działają gładko”.

„Filmy, które widzisz, są kręcone w dni, w których wszystko działa gładko i mam trochę więcej czasu – jak kilka sekund w Maxie – aby dać ci coś w rodzaju klipu tego, co robię” – powiedziała swoim obserwatorom.

Sarah wyjaśniła, że ​​w przeciwieństwie do pracowników biurowych, którzy potrafią rzucić się do Loo według własnego uznania, kierowcy nie mogą się zatrzymać, chyba że w sprawie sytuacji awaryjnej - i muszą czekać, aby się uwolnić

Sarah wyjaśniła, że ​​w przeciwieństwie do pracowników biurowych, którzy potrafią rzucić się do Loo według własnego uznania, kierowcy nie mogą się zatrzymać, chyba że w sprawie sytuacji awaryjnej – i muszą czekać, aby się uwolnić

Sarah mówi, że woli pracować na późną zmianę, która rozpoczyna

Sarah mówi, że woli pracować na późną zmianę, która rozpoczyna

„Ale nigdy nie zobaczysz rzeczy, gdy wystąpią zakłócenie usług, są problemy, po prostu nie sądzę, aby część była bardzo profesjonalna” – kontynuowała Sarah.

Przychodzi to, ponieważ pasażerowie stają dziś przed nędzą podróży, ponieważ związki ostrzegały stosunki przemysłowe na Londynie podziemnym, „całkowicie zawaliły się”.

Członkowie kolei, morskiej i transportowej (RMT) pogrążyli stolicę do dalszego chaosu podróży, gdy wyszli z pracy w wysokości 72 000 funtów rocznie.

Tysiące członków Związku Rail, Maritime and Transport (RMT) podejmuje działania przemysłowe w tym tygodniu w sporze o wynagrodzenie i godziny.

Podczas gdy niektórzy personel tubów stoi na linii pikiet, pracownicy w Londynie pakują autobusy, łodzie, rowery i pociągi wśród ruchomych ruchu i zamknięcia linii rowerowych.

Londyńczycy próbowali wsiąść do autobusów, które były tak pełne, że drzwi nie mogły się zamknąć – z ogromnymi liczbami czekającymi na przystankach i po pociągach, które wciąż działają.

Downing Street we wtorek powiedział, że londyńczycy „słusznie mają dość” strajków – ale odmówili komentarza na temat tego, czy powinna istnieć większa automatyzacja sieci Tube, aby zapobiec perspektywę dalszych destrukcyjnych strajków w przyszłości.

Chociaż Sarah nie skomentowała akcji strajkowej na swojej stronie Tiktok, niedawno ujawniła, co trzeba zrobić, aby zostać kierowcą tubów – ponieważ podzieliła się TFL, aby „zatrudniać kierowców z wewnątrz” w sekcji komentarzy jednego z jej filmów.

Powiedziała, że ​​rekrutacja do tych miejsc pracy jest „wysoce konkurencyjna” i zalecała poszukiwanie wolnych miejsc pracy w obsłudze klienta przed złożeniem wniosku o kierowcę.

„Jeśli wejdziesz, całe szkolenie trwa sześć miesięcy” – powiedziała jednemu ze swoich wyznawców.

Broniła również linii Bakerloo, gdy jeden zwolennik wskazał, że wagony wielu pociągów są pokryte graffiti, jak twierdziła Sarah: „Jest coraz lepiej”.

Sceny chaosu wybuchły dziś rano w Londynie, gdy osoby dojeżdżające do pracy desperacko próbowali spakować autobusy, aby dostać się do pracy w całym mieście strajk tubowy

Sceny chaosu wybuchły dziś rano w Londynie, gdy osoby dojeżdżające do pracy desperacko próbowali spakować autobusy, aby dostać się do pracy w całym mieście strajk tubowy

Dzielenie się wglądem w dzień roboczy, Sarah ujawniła, w jaki sposób spędza dzień na prowadzeniu linii Bakerloo, która jest całkowicie sterownikiem, w przeciwieństwie do niektórych częściowo zautomatyzowanych linii

Dzielenie się wglądem w dzień roboczy, Sarah ujawniła, w jaki sposób spędza dzień na prowadzeniu linii Bakerloo, która jest całkowicie sterownikiem, w przeciwieństwie do niektórych częściowo zautomatyzowanych linii

Pisanie pod innym Film „Day in the Life”Sarah zapytano, jak to jest pracować dla TFL, na co odpowiedziała: „Kocham to”.

„Wielkie korzyści, pewna elastyczność w związku z dniem, w którym chcesz pracować (i tak w pociągach)”.

W innym ze swoich filmów Sarah ujawniła, że ​​woli pracować za późną zmianą, która rozpoczyna się o 16:30 i widzi, jak zrzuca ostatni pociąg o 1 w nocy, ponieważ jest „nocną sową”.

Podzieliła się także, ile podróży ukończy na zmianę jako kierowca na linii Bakerloo – która jest całkowicie obsługiwana przez kierowcę.

Podczas zmiany udało jej się ukończyć dwa „okrągłe” – co oznacza jazdę z jednego końca linii do drugiego – między Elephant & Castle i Queen’s Park.

Sarah wyjaśniła, że ​​w przeciwieństwie do pracowników biurowych, którzy potrafią rzucić się do Loo według własnego uznania, kierowcy nie mogą się zatrzymać, chyba że w sprawie sytuacji awaryjnej – i muszą czekać na ulgę.

Powiedziała: „Napełniła moją butelkę z wodą, ponieważ staram się wprowadzić moje dwa litry, co jest dość trudne, aby cały czas sikać, gdy jesteś kierowcą, ale poruszamy się”.

„Kierowcy muszą być strategiczni”, powiedziała swoim obserwatorom w innym filmie.

33 -letnia Sarah z Londynu (na zdjęciu) zabrała się do Tiktok, aby podzielić się dniem w życiu jako kierowca rurki pracujący nad linią Bakerloo - z londyńczykami zaczepowanymi przez „fascynujący” wgląd

33 -letnia Sarah z Londynu (na zdjęciu) zabrała się do Tiktok, aby podzielić się dniem w życiu jako kierowca rurki pracujący nad linią Bakerloo – z londyńczykami zaczepowanymi przez „fascynujący” wgląd

Po przybyciu do Elephant i Castle, ostatniego przystanku swojego dnia roboczego, Sarah musi „opróżnić pociąg, zamknąć go i złożyć pociąg z powrotem do londyńskiego zajezdni”.

Wyposażona w pary wkładki douszne dotyczące hałasu, Sarah musi spacerować po hali wielu wagonów kolejowych, upewniając się, że w pociągu nie pozostało żadnych pasażerów.

Ochronne uszu są noszone w celu ochrony kierowców przed wysokim poziomem hałasu w ciągu dnia roboczego.

Po podróży do zajezdni w końcu wysadza pociąg około 1 w nocy, zaznaczając koniec zmiany.

Sarah wyszła z magazynu i udała się, by złapać „kabinę personelu”, za którą opłaca się TFL, ale musi być „wstępnie zarezerwowana”.

Po wylądowaniu w domu Sarah podkreśliła, że ​​jej pierwszą pracą jest umycie ręce.

„Pierwszą rzeczą, którą robię, jest natychmiast umycie rąk, ponieważ ilość brudu, która wychodzi z pracy na rurce, jest obrzydliwa” – wyjaśniła.

„Potem umywam i robię pielęgnację skóry i po prostu odpoczywam w łóżku, zanim pójdę spać” – powiedziała, kończąc swój dzień we wczesnych godzinach porannych.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj