Hiszpania jest jednym z najpopularniejszych europejskich miejsc dla amerykańskich turystów, a w zeszłym roku 4,2 miliona odwiedza kraj. Majorca Było jednym miejscem, które korzystało z wzrostu odwiedzających z całego Atlantyku.

Nowe letnie bezpośrednie loty z Nowego Jorku odegrały swoją rolę w zwiększeniu liczby amerykańskich turystów w Baleary. Jednak w tym roku wydaje się, że Amerykanie trzymają się z dala, ku rozczarowaniu pięciogwiazdkowych hoteli i sklepów, którzy polegają na ich zwyczajach i wydatkach. Przyczyną braku show jest obwinianie obecnych zawirowań politycznych na Bliskim Wschodzie, a nie na demonstracje antytourystyczne, które wybuchły tego lata.

Liderzy biznesu z sektorów gościnności i turystyki Majorca Coraz bardziej martwią się, że protesty stoją za zanurzeniem w gości w Holiday Hotspot.

Stowarzyszenie Usług Tymczasowych koncesji i operacji w dziedzinie publicznej morskiej Majorca (Adopuma) powiedział, że restauracje były gorsze, zabrania barów plażowych spadły, a wskaźniki obłożenia pozostały niskie nawet w sierpniu, donosi biuletyny Majorca Daily.

Prezydent Adopuma Onofre Fornes obwinił „nieodpowiedzialne negatywne przesłania przeciwko turystyce” za spowolnienie. Stowarzyszenie wezwało rząd Balearics do ograniczenia cen, stemplowania nastrojów antytourystycznych i zapewnienia, że ​​to Majorca Pozostał przystępny dla gości w średnim budżecie, którzy trzymają wyspę.

Ostrzeżenie organizacji nastąpiło po tym, jak hiszpańscy urzędnicy przyznali, że nieustępliwa kampania protestów antytourystycznych „odstrasza odwiedzających”.

Majorca zaobserwował również spadek liczby niemieckich turystów odwiedzających Balearów. W ubiegłym roku liczba Niemców wzrosła do pięciu milionów, a 93% odwiedzi Majorkę.

Jednak spadek liczby niemieckich turystów był widoczny zarówno w maju, jak i czerwcu. Wydaje się, że Niemcy powstrzymali się od wizyty z powodu obaw o stale rosnące ceny.

Przed sezonem 2025 hiszpański Instytut Tourism, Turespaña, ostrzegł, że Rezerwacje niemieckie zwalniały z powodu wyższych kosztów w Balearach.

„Wydaje się, że niemiecki popyt osiągnął swój limit pod względem wrażliwości cen po dwóch latach przyjęcia znacznego wzrostu ofert i lotów, pokoi hotelowych, wypożyczalni samochodów oraz innych produktów i usług” – powiedział instytut. „Chociaż popyt, pod względem wolumenu, pozostanie znaczący, jest bardziej wrażliwy na trendy cenowe”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj