Tesco rozpoczął poważny przegląd swojego Mrożone jedzenie Sekcja, wprowadzenie 270 nowych lub ulepszonych przedmiotów. Zmiana obejmuje znaczne odświeżenie własnej marki, wraz z nową współpracą i odświeżoną ofertą marek zewnętrznych.
Ten ruch obejmuje wiele własnych unówek marki, oprócz imponującej liczby ofert z markami, w tym GreggsZizzi i ISTU, wraz z nowymi przekąskami ulicznymi i pizzą rzemieślniczą. . supermarket rozszerzył również swoje Zasięg „najlepszego” z nowymi pizzami, ciastami, drobiem, rybami, mięsem i deserami. Inne nowe produkty to najlepsze koreańskie przetargi kurczaka i pizza na wynos Tesco na wynos. Ale to nie wszystko – Tesco zaktualizowało również ponad 50 produktów o ulepszonym przepis i odświeżone opakowanie. Ten ruch pojawia się, gdy supermarket ujawnił, że jego badania wykazały, że jedna trzecia osób zjadła mrożone jedzenie co najmniej dwa razy w tygodniu.
W innym ważnym ruchu Tesco również wprowadził Air Fryer Instrukcje dotyczące wszystkich własnych produktów marki po raz pierwszy.
Badanie mówiło, że „wyróżnieniem się” z ponownego uruchomienia była jego pizza, która zawierała odważny, kolorowy przeprojektowanie, które przyniosło „zabawne, w stylu na wynos” i przeformułowane produkty z większą liczbą dodatków. Makeover obejmuje 17 nowych linii w mięsie, rybach i drobiu.
Dyrektor kategorii Frozen Tesco Naomi Kasolowsky powiedział: „Cieszymy się, że możemy wprowadzić największą zmianę w naszej nawieniu od prawie dekady, z ponad 270 nowymi i ulepszonymi produktami.
„Frozen Food to fantastyczna jakość, super wygodna i oferuje doskonałą wartość. Wiemy, że nasi klienci pokochają zmiany nadchodzące tej jesieni, gdy poprawiamy zarówno naszą ofertę Tesco i wprowadzamy nowe ekscytujące marki na półki”.
Ten ruch pojawia się zaledwie kilka tygodni po tym, jak Tesco ujawnił Zwiększenie ceny oferty popularnej oferty posiłków do 4,25 £ dla posiadaczy nie klubowych i 3,85 £ dla osób z kartą klubową.
Wcześniej standardowa oferta posiłku w Tesco z kartą klubową wyniosła 3,60 £ i bez 4 funtów. Przez ponad dekadę Tesco utrzymywał koszt 3 funtów, zwiększając go tylko po raz pierwszy w 2022 r. Z powodu montażu inflacji.
Wydaje się jednak, że w bitwie dla klientów w porze lunchu znajduje się nowy uczestnik. Pret A Manger ujawnił, że będzie Trialling Posiłki w Wielkiej Brytaniiumieszczając go w bezpośrednim konkurencji z umacnionymi ofertami supermarketu.
Szczegóły dotyczące cen nie zostały jeszcze potwierdzone, ale oferta podobno obejmie zarówno opcje śniadania, jak i lunchu, w tym rogalik z kawą rano oraz klasyczną kanapkę, przekąskę i napoje podczas lunchu. Następuje podobna premiera Francja Na początku tego roku, gdzie Przeciwko powiedział, że został dobrze przyjęty.