„Nasz cotygodniowy eksperyment naukowy trwa”.

W ten sposób Brad Keselowski podsumował nowe opony z prawej strony przyniesione przez Goodyear na Bristol Motor Speedway, które zostały zaprojektowane tak, aby spadły szybciej niż jego poprzednik, ale faktycznie wykazywał niewielkie zużycie w porównaniu z wyścigiem wiosennym podczas piątkowej praktyki.

„Opony trzymały się dzisiaj bardzo dobrze” – powiedział Keselowski. „Jestem tym zaskoczony, ale zobaczymy jutro. Czas pokaże. Będzie to inny test, gdy wchodzi w noc, kolejne samochody na torze, nasz cotygodniowy eksperyment naukowy trwa”.

Keselowski wyrażał to w ten sposób, ponieważ NASCAR i Goodyear wielokrotnie próbowali powtórzyć wiosenny wyścig 2024, który przewodził oponom w ciągu 40 okrążeń i zbliżył je do 200, a następnie 150, ale nie wydają się one w ogóle zanikać.

Dzieje się tak pomimo, że Goodyear przynosi trzy różne kombinacje w czterech wyścigach Thunder Valley tymczasem.

Przeczytaj także:

Tymczasem nastąpiła kolejna niespodzianka w postaci, kto wygrał słup podczas wyścigu Bristol Night Race, a AJ Allmendinger strzelił swojego pierwszego słupa od dekady i najpierw owal.

Idź rysunek.

„Tak, wiem, że jest kwalifikacje w piątek wieczorem, a pod koniec dnia nie płaci żadnych punktów ani pieniędzy, ale to małe zwycięstwa dla naszego zespołu wyścigowego, który nieustannie próbuje się rozwijać” – powiedział Allmendinger. „Byłem bardzo dumny ze wszystkich mężczyzn i kobiet w Kauligan Racing w tym roku. To trudne w serii Cup.

„Tak, tak, dni takie jak dzisiaj są przyjemne i dają mi pewność siebie, ponieważ czuję, że nadal mogę to zrobić. A pod koniec dnia każdy, kto mnie wie, wie, że jestem najtrudniejszy dla siebie i zawsze będę taki. To się nigdy nie zmieni. Więc dni takie jak dzisiaj są dla mnie ważne, ponieważ to dowodzi, że mogę być tutaj.”

Allmendinger powtórzył także nastroje, że opony nie zanikały w praktyce.

„Prowadziliśmy dziś 60 okrążeń. Nie wszyscy byli kolejni. Wprowadziliśmy kilka zmian, aby ulepszyć samochód. To właśnie dało mi zaufanie do kwalifikacji. Nasza ostatnia zmiana, czułem, że mamy dużą prędkość.

„Jest trochę upadku, ale przynajmniej mój samochód był wystarczająco dobry, więc nigdy nie wydawało się, że był tam klif opon nagle uderzy w ten klif i w zasadzie odkryć lub zacząć naprawdę odpadać. Patrząc na opony, miały na nich zużycie, ale nie były ekstremalne”.

To jest jak jedna z tych rzeczy – wiosną pobiegliśmy 25 okrążeń i wyglądało na to, że opony się rozpadały. Potem w wyścigu pobiegliśmy 160. Więc nie jestem pewien, czego się spodziewać. Po prostu myślę, jak cokolwiek, jeśli masz dobrą równowagę, możesz zarządzać oponami ”.

Ale tak naprawdę nie powinno być zaskoczeniem, że opony nie zniknęły. W ciągu dnia był wystarczająco ciepły, aby tor zabierał gumę, a na torze będą trzy różne wyścigi, zanim wyścig pucharowy przejmie zieloną flagę.

Masywna wyścig opon był wynikiem temperatur poniżej 60, co wydaje się być progiem, w którym guma nie przenika na porowatą powierzchnię, a zatem Austin Cindric nie był zaskoczony.

„Wcale nie, nie” – powiedział Cindric. „Temperatura na torze, myślę, że jutro wieczorem będzie interesująca, jeśli będzie naprawdę zimno, ale ogólnie nie bardzo. Pace rośnie i powiedziałbym, że to prawdopodobnie z tego dnia. Myślę, że pod koniec lat padłoby, ale nie ma tu nic takiego jak zeszłej wiosny.”

I tak naprawdę, jeśli chodzi o Williama Byrona, jest wdzięczny za wyścig, który wydaje się normalnym Bristolem, ponieważ poważnym odchyleniem podczas playoff byłoby sprawiedliwość.

„Jeśli wszystko jest normalne, w porządku, nic wielkiego” – powiedział Byron. „Jeśli jesteśmy tam niszcząc i dmuchając opony, to trochę niesprawiedliwe, nie sądzisz

„Nie wiem. To nie ma dla mnie znaczenia. Będę ścigał się z tym, co jest pod samochodem, ale chyba uznałbym tego rodzaju niesprawiedliwe”.

Jego kolega z drużyny Chase Elliott wcale nie wkłada w to żadnej energii emocjonalnej.

„Nie zamierzam się nad tym stresować, ponieważ nie mam nad tym kontroli” – powiedział Elliott. „Nie mam tego powiedzieć ani podejmować decyzji w oponach i nie mam nic przeciwko temu. Nie zależy od mnie decydowania i nie jestem ekspertem w produkcji opon i nie zamierzam zachowywać się tak, jak ja.

„Na przykład nie wiem, co jest naprawione dla samochodu. Mam pomysły i opinie, rzeczy, które chcemy zobaczyć, są lepsze, ale jeśli siedzisz tutaj i zachowujesz się, jakbyś miał wszystkie odpowiedzi, w 100 procentach, jesteś albo mądry, albo nie wiem, ale na pewno nie mam wszystkich odpowiedzi”.

W tym artykule

Być pierwszym, który poznał i subskrybuj aktualizacje wiadomości e-mail w czasie rzeczywistym na te tematy

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj