43-letni mężczyzna i dwoje dzieci, oboje w wieku 9 lat, spalili się w tragicznym wypadku na Zachodzie Niemcyuwięziony w Tesli.
Według policji, Tesla Pojechałem z drogi po próbie wyprzedzenia innego pojazdu i uderzył w drzewo.
„Tragicznie zapaliło się tam, a trzy osoby w pojeździe zostały spalone na śmierć. Wśród nich było dwoje dzieci i dorosły mężczyzna – powiedział Bernd Pentrop, rzecznik pras Wiadomości Ruhr.
Według Niemieckie medialokalny mieszkaniec próbował je uwolnić z pojazdu, ale nie mógł otworzyć drzwi.
Jedno dziecko było w stanie uciec i zostało przeniesione do szpitala w helikopterze.
Zanelewające klamki drzwi w kilku modelach Tesli zostały zgłoszone Aby przestać działać, moment zasilanie jest odcięte.
Według niemieckiego stowarzyszenia motoryzacyjnego otwarcie ręczne jest możliwe tylko od wewnątrz, co komplikuje próby ratownicze w służbie ratunkowej.
Specjalistyczny zespół policji w północno-Westphalii przeprowadzi pełną analizę incydentu w celu ustalenia przyczyn tragedii.
„Naszym celem jest w pełni zrekonstruować przebieg wydarzeń i jasne ustalenie przyczyny” – stwierdził Departament Policji okręgowej.

Tesla Model Y, 43-letni mężczyzna i dwoje dzieci, oboje w wieku 9 lat, spalili się w tragicznym wypadku
Klasy drzwi Tesli zwróciły uwagę w ciągu ostatnich kilku dni Bloomberg odkrył Kilka wypadków z uwięzieniem pasażerów w pojazdach elektrycznych, po wypadku, a służby ratunkowe nie są w stanie ich uwolnić.
Max Walsh, nie-domowy strażak z Wirginii, przypomniał sobie incydent, w którym musiał rozbić okno, aby uratować kierowcę przed płonącym modelem Tesli Y.
Zanim Walsh i innymi służbami ratunkowymi udało się dotrzeć do żony kierowcy, doznała trwałych uszkodzeń płuc związanych z dymem i poważnymi oparzeniami na twarz.
Walsh powiedział, że czy mógł otworzyć drzwi, byłby w stanie wyciągnąć ich oboje, zanim straży pożarnej jeszcze się tam dotarł ”.

Elon Musk, CEO i założyciel Tesli. Firma pracuje nad przeprojektowaniem klamek drzwi po doniesieniach o wypadkach z uwięzieniem pasażerów.
Po raporcie Krajowa Krajowa Administracja Bezpieczeństwa Drogowego Autostrad otworzyła dochodzenie w sprawie doniesień, że elektroniczne klamki mogą stać się nieoperacyjne, według Reuters.
Administracja zauważyła, że drzwi można ręcznie otworzyć od wewnątrz, ale instrukcje w instrukcji są złożone i „mogą nie być dobrze znane właścicielom”, według 20 minuten.
Szef projektowy Tesli, Franz von Holzhausen, powiedział Bloombergowi w środę, że firma chce przeprojektować klamki drzwi po doniesieniach o incydentach.
Daily Mail skontaktował się z Tesli w celu uzyskania komentarza.