Michelob Ultra stała się najlepiej sprzedającym się piwem w USA dwa lata po tym, jak marka Bud Light firmy macierzystą straciła tytuł po reakcji konsumenckiej.
Anheuser-Busch, powołując się na dane z Circana, powiedział w poniedziałek, że Michelob Ultra wyprzedził Modelo Especial w amerykańskiej sprzedaży detalicznej według wielkości w ciągu roku do 14 września.
Dwa lata temu sprzedaż Bud Light Brand z Anheuser-Busch spadła po bojkotu z powodu pracy z influencerem transpłciowym Dylanem Mulvaneyem.
Tymczasem Constellation, który jest właścicielem Modelo i Corona, wcześniej obwinił swoją spadającą sprzedaż piwa za trudniejsze polityki imigracyjne w USA, powodując spadek latynoskich konsumentów w USA.
Około połowa sprzedaży konstelacji pochodzi od Latynosów w USA.
Na początku tego miesiąca Constellation zmniejszył swoje roczne wskazówki, wskazując na „trudne środowisko makroekonomiczne”.
Kilka firm konsumenckich w ostatnich miesiącach podkreśliło związek między surowszą polityką imigracyjną prezydenta USA Donalda Trumpa a słabą sprzedażą.
Coca-Cola i Colgate-Palmolive zauważyli również spadek sprzedaży w Ameryce Północnej od latynoskich konsumentów.
Ogólnie rzecz biorąc, amerykański przemysł piwniczy miał słaby rok, gdy zmieniają się nawyki picia w USA.
Według National Institute ds. Nadużywania alkoholu i alkoholi Amerykanin opracowali spożycie piwa w ciągu ostatnich czterech dekad.
Ostatni sukces Anheuser-Busch następuje po trudnym 2023 roku.
Oprócz bojkotów za swoje media społecznościowe z Mulvaneyem, Anheuser-Busch Reagh na krytykę, która obejmowała obwinianie dwóch kadry kierowniczej za relacje z urlopem.
Bud Light Sales zatonął i stracił miejsce jako najlepiej sprzedające się piwo w USA po ponad dwóch dekadach.
Anheuser-Busch w poniedziałek powiedział, że uruchomienie Michelob Ultra Zero, bezalkoholowego piwa, pomogło napędzić popularność marki.
Browar zainwestował również w marketing Michelob Ultra, w tym na Pucharze Świata FIFA Club i inne duże wydarzenia sportowe.