Wśród przedstawicieli technologii na spotkaniu byli dyrektor generalny Openai, Sam Altman, dyrektor wykonawczy Google Ruth Porat i dyrektor generalny antropicznego Dario Amodei. Zdjęcie: David Everett Strickler/ Unsplash.

„>


Biały Dom

Wśród przedstawicieli technologii na spotkaniu byli dyrektor generalny Openai, Sam Altman, dyrektor wykonawczy Google Ruth Porat i dyrektor generalny antropicznego Dario Amodei. Zdjęcie: David Everett Strickler/ Unsplash.

Wnuczka prezydenta USA Donalda Trumpa zaprezentowała markę odzieży noszącej jej imię, z promocyjnymi zdjęciami wykonanymi w Białym Domu z udziałem nastolatka w bluzie o wartości 130 USD.

Córka Don Jr. stała w piątek w pobliżu 79-letniego republikana w jednym z pulovers jej marki, gdy odpowiedział na pytania reporterów poza Białym Domem.

„Nawiasem mówiąc, to Kai”-powiedział Korpusowi Washington Press, przedstawiając swoją 18-letnią wnuczkę, która wygłosił krótkie przemówienie na zeszłorocznej republikańskiej konwencji krajowej.

Para, oboje golfowcy, następnie wsiadli do helikoptera, gdy udali się, aby wziąć udział w konkursie Sport Ryder Cup.

Najstarszy z wnuków prezydenta USA, który ma dołączyć do zespołu golfowego na University of Miami w przyszłym roku, ogłosiła uruchomienie swojej marki odzieżowej w mediach społecznościowych w czwartek.

Witryna sprzedająca bluzy marki w wysokości 130 USD – zwykłe szyje załogi z jej inicjałami na piersi i podpisem w mankiecie – zawiera zdjęcia jej noszących je podczas pozujących na terenie Białego Domu.

Rodzice Kai są rozwiedzeni, a jej matka podobno spotyka się z legendą golfową Tiger Woods.

W przeciwieństwie do poprzednich urzędników, obecny prezydent Stanów Zjednoczonych znany jest z sprzedaży szerokiej gamy samozwańczych towarów.

Miliarder jest regularnie oskarżany o wykorzystanie swojej pozycji do promowania interesów finansowych rodziny Trump, szczególnie w zakresie nieruchomości lub kryptowalut.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj