Tysiące użytkowników Vodafone zgłasza problemy z Internetem
Według serwisu monitorującego DownDetector, który zgłosił ponad 130 000 problemów z połączeniami Vodafone, awarie rozpoczęły się w poniedziałek po południu.
Rzeczniczka firmy powiedziała: „Jesteśmy świadomi poważnego problemu w naszej sieci, który obecnie wpływa na usługi szerokopasmowe oraz usługi 4G i 5G.
„Doceniamy cierpliwość naszych klientów, podczas gdy pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu”.
Użytkownicy Vodafone dali upust swojej frustracji w mediach społecznościowych.
„To tak, jakby Vodafone właśnie został zmieciony z powierzchni ziemi. Żadna rzecz nie działa” – powiedział jeden z użytkowników X.
Aplikacja Vodafone również wydawała się niedostępna dla użytkowników, a witryna internetowa firmy również na krótko przestała działać.
„Kontrola stanu sieci” na stronie internetowej również nie działała, a gdy Sky News próbowała przetestować infolinię dla klientów, ta nie zadzwoniła.
„Na dole Vodafone, a potem Vodafone zmieciony z powierzchni tej pieprzonej planety” – napisał inny użytkownik X.
Ta najświeższa wiadomość jest aktualizowana, a więcej szczegółów zostanie opublikowanych wkrótce.
Aby uzyskać pełną wersję, odśwież stronę.
Powiadomienia o najświeższych wiadomościach możesz otrzymywać na smartfonie lub tablecie za pośrednictwem Aplikacja Sky News. Możesz także śledzić @SkyNews na X lub zapisz się do naszego Kanał YouTube aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami.