Tysiące użytkowników Vodafone zgłasza problemy z Internetem

Według serwisu monitorującego DownDetector, który zgłosił ponad 130 000 problemów z połączeniami Vodafone, awarie rozpoczęły się w poniedziałek po południu.

Rzeczniczka firmy powiedziała: „Jesteśmy świadomi poważnego problemu w naszej sieci, który obecnie wpływa na usługi szerokopasmowe oraz usługi 4G i 5G.

„Doceniamy cierpliwość naszych klientów, podczas gdy pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu”.

Użytkownicy Vodafone dali upust swojej frustracji w mediach społecznościowych.

„To tak, jakby Vodafone właśnie został zmieciony z powierzchni ziemi. Żadna rzecz nie działa” – powiedział jeden z użytkowników X.

Użytkownikom Vodafone wyświetlił się komunikat o błędzie podczas próby uzyskania dostępu do aplikacji dostawcy Internetu
Obraz:
Użytkownikom Vodafone wyświetlił się komunikat o błędzie podczas próby uzyskania dostępu do aplikacji dostawcy Internetu

Aplikacja Vodafone również wydawała się niedostępna dla użytkowników, a witryna internetowa firmy również na krótko przestała działać.

„Kontrola stanu sieci” na stronie internetowej również nie działała, a gdy Sky News próbowała przetestować infolinię dla klientów, ta nie zadzwoniła.

„Na dole Vodafone, a potem Vodafone zmieciony z powierzchni tej pieprzonej planety” – napisał inny użytkownik X.

Ta najświeższa wiadomość jest aktualizowana, a więcej szczegółów zostanie opublikowanych wkrótce.

Aby uzyskać pełną wersję, odśwież stronę.

Powiadomienia o najświeższych wiadomościach możesz otrzymywać na smartfonie lub tablecie za pośrednictwem Aplikacja Sky News. Możesz także śledzić @SkyNews na X lub zapisz się do naszego Kanał YouTube aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj