Jeśli chodzi o modę, Meghan Markle wydaje się faworyzować pewną markę obuwia – Aquazzura, co widać po jej ostatnim występie na czerwonym dywanie podczas gali Szpitala Dziecięcego w Los Angeles 5 października.
Meghan wyglądała oszałamiająco, gdy pozowała do zdjęć wywołał szał fanów mody po tym, jak założyła przetworzoną sukienkę Carolina Hererra za 4595 funtów (5990 dolarów).
Księżna Sussex zdecydowała się ponownie założyć sukienkę, którą miała na sobie wcześniej na gali w Nowym Jorku, aby uhonorować personel wojskowy w przeddzień Dnia Weterana i Dnia Rozejmu w 2021 r.
Na nogach Meghan stylizowała sukienkę za pomocą pary Czerwone sandały „So Nude Sandal 105” Aquazurrystyl, który nosiła już wcześniej, kosztujący oszałamiające 500 funtów.
Ale według Cześć! Magazyn, Meghan Markle pozostała wierna swojej ulubionej marce obuwia i ma ponad 26 modeli butów z najwyższej półki.
Była aktorka TV Suits prezentuje między innymi: granatowe czółenka „The Purist”, brokatowe sandały „Celeste”, plecione koronkowe sandały „Sahara”, baletki „Fenix” i czarne czółenka „The Purist”.
Kiedy Meghan po raz pierwszy przywitała się ze światem podczas oficjalnej rozmowy zdjęciowej zaręczynowej z: Książę Harry w Pałacu Kensington Meghan miała na sobie biały płaszcz „LINE The Label”, wyścigową zieloną sukienkę i zamszowe czółenka „Very Matilde” marki Aquazzura.
Książę Harry I Meghan Markle’S sesja zdjęciowa zaręczynowa odbyła się w Sunken Garden w Pałacu Kensington wkrótce po ogłoszeniu zaręczyn 27 listopada 2017 r.
Następnie para usiadła BBC dziennikarz, Miszał Husajnna oficjalny wywiad, ale księżna Sussex później odrzuciła ten wywiad jako „zaaranżowany reality show”, utrzymując, że Netflixa serial dokumentalny „Harry i Meghan”, którego premiera odbyła się w 2022 r.
Miszał wcześniej wypowiadał się na temat komentarza Meghan: „Wiemy, że wspomnienia na ten konkretny temat mogą się różnić, ale moim zdaniem zdecydowanie jestem bardzo «proszony o udzielenie wywiadu i o udzielenie wspomnianego wywiadu».
Jeśli chodzi o modę, Meghan Markle wybiera także nieznanych projektantów oraz firmy bliskie jej pasji i filantropii.
43-letnia księżna Sussex przyznała, że nie zdawała sobie sprawy ze swojej mocy gwiazd, dopóki nie znalazła się w centrum uwagi po zaręczynach Książę Harry.
Podczas swojego pierwszego królewskiego zaręczyn z księciem księżna miała na sobie torbę marki rodzinnej Strathberry z Edynburga. Torba została wyprzedana w ciągu 11 minut, a ruch w sieci wzrósł wykładniczo.
Od tego czasu Meghan starannie dobrała marki jej zdaniem warto zwrócić na nie uwagę i stara się organicznie inwestować w spółki, które zwracają szczególną uwagę na kobiety.
W wywiadzie dla „The New York Times” wyjaśniła kiedyś swoją strategię: „Kiedy wiem, że jestem w centrum uwagi na całym świecie i zwracam uwagę na każdy szczegół tego, co mogę nosić, a czego nie, wtedy wspieram projektantów, którzy mają naprawdę świetne przyjaźnie z mniejszymi, wschodzącymi markami, które nie przyciągnęły tyle uwagi, ile powinny”.