Nationwide ogłosiło natychmiastową zmianę, która ma pomóc tysiącom ludzi w Wielkiej Brytanii. The główna ulica banku, który ma 696 oddziałów w Wielkiej Brytaniinawiązał współpracę z Shout, aby zapewnić swoim klientom wsparcie zdrowia psychicznego.

Klienci mogą o każdej porze dnia wysłać SMS-a do NATION pod numer 852258, a następnie zostaną połączeni z przeszkolonym wolontariuszem pod nadzorem lekarzy w celu uzyskania natychmiastowego indywidualnego wsparcia. Shout, organizacja charytatywna zajmująca się zdrowiem psychicznym, świadczy usługi dyskretne. Wiadomości nie będą pojawiać się na rachunkach telefonicznych, dzięki czemu ludzie będą mogli zwrócić się o pomoc wtedy, gdy jej najbardziej potrzebują, zwłaszcza między 21:00 a 2:00 w nocy, kiedy według Shout zapotrzebowanie jest największe.

Bank twierdzi, że współpracownicy, szczególnie ci z zespołów zajmujących się kontaktem z klientem, przeszli „ulepszone szkolenie” na temat tego, kiedy kierować klientów do usługi, jeśli podejrzewają, że dana osoba może potrzebować wsparcia w zakresie zdrowia psychicznego.

Kathryn Townsend, dyrektor ds. podatności na zagrożenia klientów w Nationwide, powiedziała: „Wiemy, że wyzwania związane ze zdrowiem psychicznym mogą pojawić się bez ostrzeżenia wraz z trudnościami finansowymi. Dla niektórych rozmowa przez telefon wydaje się niemożliwa lub wręcz niemożliwa — nasza współpraca z Shout zapewnia naszym zespołom zajmującym się kontaktem z klientami oraz dodatkowe narzędzie zapewniające klientom dostępny, bezpieczny i poufny sposób pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu”.

Francesca Huges, menedżer ds. partnerstwa ds. innowacji w zakresie zdrowia psychicznego, powiedziała: „Jesteśmy absolutnie zachwyceni współpracą z Nationwide przy tej ekscytującej inicjatywie. Razem wykorzystujemy innowacje cyfrowe, aby wsparcie w zakresie zdrowia psychicznego było bardziej dostępne i natychmiastowe, pomagając klientom Nationwide i członkom rodzin dbać o swoje dobre samopoczucie w prosty i poufny sposób, wysyłając SMS-a o nazwie „NATION” pod numer 85258.

„Usługa jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i oferuje wsparcie, kiedy tylko jest potrzebne. Wiemy, że dla wielu osób te chwile często nadchodzą późno w nocy, kiedy najtrudniej jest uporać się ze zmartwieniami. To partnerstwo gwarantuje, że nikt nie będzie musiał stawiać czoła takim chwilom samotnie. Wyraża wspólne przekonanie, że wczesne, poufne wsparcie może zmienić życie”.

Partnerstwo Nationwide z Shout jest następstwem odnowionego zaangażowania banku w obsługę głównych ulic Wielkiej Brytanii, w ramach którego obiecano, że wszystkie 696 oddziałów Nationwide i Virgin Money pozostaną otwarte do 2030 roku.

Jest to również część szerszego planu mającego na celu poprawę usług dla klientów niepełnosprawnych i bezbronnych, zapewniając im, oprócz telefonu, alternatywny dostęp do pomocy.

Pani Townsend dodała: „Od utrzymania wszystkich oddziałów otwartych do 2030 r., po zapewnienie bezpiecznych przestrzeni osobom doświadczającym przemoc domowaoddziałowe kliniki Dementia w Wielkiej Brytanii oraz szereg nowych, łatwych do czytania przewodników, firma Nationwide w dalszym ciągu stara się, aby bankowość była bardziej sprawiedliwa, dostępna i bardziej włączająca”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj