Meghan Markle przygotowuje się do występu jako gość specjalny w szeregu nowych filmów i programów telewizyjnych, których celem będzie promowanie jej lifestylowej marki. Szefowie w Netflixa i jej doradcy w Powerhouse Hollywood agencja WME nalega, aby księżna Sussex poprawiła swój publiczny wizerunek w celu zwiększenia sprzedaży swoich produktów Produkty Jak zawsze.
Starsze źródło w Hollywood potwierdziło: „Meghan czeka rok przełomowy dla swojej marki, a Netflix jako jej partnerzy handlowi ma żywotny interes w tym, aby odniosła sukces”. Była gwiazda dramatu prawniczego amerykańskiej telewizji „Suits”, która rzuciła aktorstwo przed ślubem Książę Harry w 2018 r. właśnie zakończyła kręcenie epizodycznej sceny w roli siebie w nadchodzącej komedii romantycznej Netflix/MGM Close Personal Friends wraz z innymi gwiazdami filmu, Lily Collins i Brie Larson.
Jednak źródło, wysokiej rangi dyrektor produkcji, podkreśliło: „To nie jest, jak niektórzy sugerują, Meghan „zanurza palec w wodzie” przed pełnym powrotem na ekran. To właściwie dopiero początek kampanii mającej na celu podniesienie jej widoczności, zanim stanie się wiodącą influencerką i przedsiębiorcą – w kierunku, w którym jej doradcy i opiekunowie z WME pomagają jej podążać.
Agencja energetyczna w Tinseltown została „zasypana” ofertami dla 44-letniej Meghan i starannie pomaga jej wybrać, które role przyjąć oraz które „przyjazne” programy telewizyjne najprawdopodobniej najlepiej pomogą w promowaniu jej raczkującej marki.
W tym samym czasie Netflix otworzył w zeszłym tygodniu swój pierwszy fizyczny „kryty park rozrywki” w trzecim co do wielkości centrum handlowym w Ameryce w King of Prusy w Pensylwanii, oferujący fanom wciągające gry oparte na najlepszych serialach streamera, takich jak Bridgerton i Squid Game, a także sklepy tematyczne i restauracje.
Drugi dom Netflix ma zostać otwarty w Dallas w Teksasie w przyszłym miesiącu, trzeci planowany jest w Las Vegas w przyszłym roku, a docelowo w szeregu innych lokalizacjach w USA i innych krajach. Jak ujawnił wcześniej „Sunday Express”, we wszystkich lokalizacjach będzie można zobaczyć seriale kulinarne Meghan, a ona i Harry spodziewają się specjalnych występów, aby promować sprzedaż w ramach umowy biznesowej z Netfliksem.
Zbiegają się także przedświąteczne otwarcia Netflix House świąteczną edycję swojego programu zatytułowany „With Love, Meghan: Holiday Celebration”, którego transmisja rozpocznie się 3 grudnia.
Pomimo słabych wyników oglądalności i problemów z dostawą niektórych produktów internetowych As Ever, współzałożyciel Netflix, Ted Sarandos, publicznie bronił pary królewskiej i niedawno oświadczył: „Meghan jest niedoceniana pod względem jej wpływu na kulturę”.
Nasze źródło dodało: „On i reszta zarządu uważają nadchodzący rok za kluczowy dla niej.
„Mamy nadzieję, że trzymając się za rękę z Netfliksem, naprawdę osiągnie sukces jako wpływowa celebrytka i przedsiębiorca. Taki jest cel”.


















