Ponieważ popularność kobiecych sportów stale rośnie, Panini America i Krajowe Stowarzyszenie Koszykarek Kobiet odnowiły w ramach wieloletniej umowy partnerstwo na rzecz prawa do tworzenia kart kolekcjonerskich.

Związek zawodniczy i Panini uznali tę umowę za najbardziej lukratywną umowę licencyjną w historii sportu kobiet.

Reklama

WNBPA jest związkiem zawodników WNBA i stanowi ważny krok w utrzymaniu licencji na kartę kolekcjonerską WNBA dla Panini America.

Dzięki tej umowie Panini pozostanie wyłącznym twórcą kart kolekcjonerskich WNBA w dającej się przewidzieć przyszłości.

„Panini docenia naszych sportowców i wartość, jaką wnoszą do koszykówki i kultury sportowej” – powiedziała w komunikacie dyrektor wykonawcza WNBA Terri Carmichael Jackson. „Byli partnerami na każdym kroku, a teraz jesteśmy gotowi zapewnić jeszcze więcej chwil i produktów, których fani oczekują od kobiet uprawiających ten sport”.

Panini tworzy karty WNBA od 2018 rokurozwijając kategorię i dodając do swojego portfolio nowości, m.in. Donruss, Prizm i National Treasures.

Reklama

Nowa umowa obejmuje także Panini Instant, firmowy program kart na żądanie oraz cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie.

„Współpraca z WNBPA pokazała, jak silny może być ten rynek i jesteśmy podekscytowani możliwością ciągłego wprowadzania innowacji i poszerzania naszej oferty produktów dla fanów i kolekcjonerów na całym świecie” – powiedział Mark Warsop, dyrektor generalny Panini America.

WNBPA pracuje nad nowym układem zbiorowym z ligą, skupiającym się na zwiększeniu wynagrodzeń dla zawodników.

Ta umowa licencyjna pomaga wykazać wartość podobizny graczy w produktach, a także pomaga wzmocnić związek. WNBPA współpracowała z OneTeam Partners, aby ułatwić transakcję.

Reklama

„Przezroczystość WNBPA polegająca na odzyskaniu swoich praw i budowaniu własnej strategii licencyjnej z OneTeam była katalizatorem zmian w sporcie” – powiedział Frank Arthofer, prezes OneTeam Partners. „To nowe, historyczne porozumienie pokazuje, co jest możliwe, gdy sportowcy zjednoczą się wokół wspólnej wizji i gdy partnerzy tacy jak Panini zainwestują w tę siłę”.

W ciągu ostatnich kilku lat wartość kart WNBA gwałtownie wzrosła, głównie ze względu na popularność Caitlin Clark. Inni gracze, w tym A’ja Wilson, Sabrina Ionescu i Angel Reese, również przyciągnęli uwagę głównego nurtu, a z każdym sezonem pojawia się coraz więcej gwiazd.

W ciągu ostatniego roku ponad 10 kart Clark zostało sprzedanych za ponad sześciocyfrową kwotę, co świadczy o jej losach na rynku.

Reklama

„To odnowienie dotyczy graczy i siły tego, co wspólnie zbudowaliśmy” – powiedziała Prezydent WNBPA Nneka Ogwumike. „Panini była z nami, gdy popychaliśmy do przodu grę kobiet, a jej produkty pokazują zasięg i wpływ naszych zawodniczek w realistyczny sposób”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj