Świąteczne programy telewizyjne stają się coraz bardziej tandetne. Zapomnij o Rudolfie. Chodźmy na wycieczkę, Frosty. Chuck E. Cheese pojawi się w telewizji w okresie świątecznym.
Maskotka gryzonia sieci pizzerii dla dzieci pojawi się w pierwszym w tym roku animowanym programie świątecznym firmy. A rzucić ser Święta Bożego Narodzenia będą transmitowane Wideo Amazon Primezadebiutuje w noc Święta Dziękczynienia. Jeśli nie masz Prime, możesz obejrzeć go także na kanale YouTube Chucka E. Cheese.
Debiutancki spektakl świąteczny Charles Entertainment Cheese zawiera wszystkie typowe elementy świątecznych specjałów, do których przywykłeś. Oryginalna piosenka? pewno! (Czym w końcu są kreskówki Chucka E. Cheese’a? bez tego Zespół Muncha Make Believe?) Produkt? Absolutnie.
W ramach tej funkcji odbędą się także imprezy z oglądaniem filmów w lokalizacjach Chuck E. Cheese w całych Stanach Zjednoczonych (w końcu kto nie chciałby pójść do pizzerii pełnej dzieci po zjedzeniu fantazyjnego obiadu z indykiem?).
W odcinku specjalnym Chuck E. i jego przyjaciele (Helen Henney, Jasper Joles, Vera Brinka, Munch i Pasqually) planują przyjęcie-niespodziankę, aby wprowadzić Świętego Mikołaja w bożonarodzeniowy nastrój. W programie zostaną zaprezentowane dwie nowe piosenki, których współautorem jest autor tekstów „I’m a Believer” zespołu Monkees oraz świąteczny standard „Christmas (Baby Please Come Home)”.
To dopiero początek medialnej ekspansji Chucka E. Cheese’a. Sieć restauracji ogłosiła już wcześniej partnerstwo rozwojowe z firmą Magical Elf, która produkuje programy takie jak „Top Chef”, w celu stworzenia teleturnieju opartego na grach zręcznościowych popularnych w każdej z jej lokalizacji.
Chuck E. Cheese szybko zbliża się do 50. rocznicy powstania w 2027 r. Firma twierdzi, że na początek działalności ma bardziej nostalgiczne plany, których celem jest przywrócenie starych i nowych fanów.
Firmę założył Nolan Bushnell, twórca Atari, który już dawno odciął się od sieci Atari. Trwało to zaledwie dekadę, ale zostało uratowane dzięki połączeniu z największym rywalem, Showtime Pizza.
Jednak Chuck E. Cheese nie zawsze miał być szczurem. Kiedy Bushnell po raz pierwszy wpadł na pomysł restauracji, nie planowano wykorzystania gryzonia jako maskotki.
„Projekt rozpoczął się od Coyote Pizza” – powiedział Bushnell. „Pomyśleliśmy, że kojot będzie świetną maskotką. Kupiłem coś, co uważałem za kostium kojota od klienta chodzącego po parku rozrywki i zleciłem wysyłkę do mojej firmy. Kiedy przesyłka dotarła, dla wszystkich oprócz mnie było oczywiste, że to kostium myszy.
„Zamiast kupować kolejny kostium, zdecydowaliśmy się wykorzystać wielkiego szczura jako maskotkę. Marketerom nie spodobała się pizza Rick Lutz, więc wymyślili Chuck E. Cheese. Nazwali to imieniem Three Smiles”.


















