Świąteczny warkot wystawa w Sussex nie powiodła się w ten weekend, przez co setki osób domagało się zwrotu pieniędzy. Organizatorzy Lumina Drones ogłosili pokaz dronów Rudolfa Czerwononosego Renifera jako „spektakularne przeżycie”, w ramach którego „hipnotyzujący rój 600 dronów LED” miał rozświetlić niebo w kształcie ukochanej osoby Boże Narodzenie charakter w niedzielę 30 listopada.

Jednak problemy, w tym awarie techniczne i błotnisty teren, wywołały prawdziwą burzę na terenie wystawowym w południowej Anglii w wiosce Ardingly, co skłoniło ponad 900 uczestników do zażądania zwrotu pieniędzy.

A Facebooku grupa utworzona po wydarzeniu zgromadziła 972 członków, którzy dzielą się swoimi „katastrofalnymi” doświadczeniami z wieczoru i próbują uzyskać zwrot pieniędzy za bilety w wysokości 15,99 funtów i opłaty parkingowe w wysokości 7 funtów.

„Na placu wystawowym panowało błoto i utknęło dziesiątki samochodów” – powiedział Raymond Kemp, który wraz z rodziną wybrał się na wystawę.

„Pokaz z drona był bardzo słaby, bardzo krótki i zgasł zanim się skończył, podczas gdy kiepski komentarz nadal leciał w ciemne niebo… Z pewnością był to niezapomniany wieczór, ale z zupełnie niewłaściwych powodów”.

Jade Russell, która również była obecna na świątecznym pokazie świateł, dodała: „Kolejki do wejścia były absurdalne, pokaz dronów był opóźniony o pół godziny, a połowa dronów nie działała. Nie można było nawet zrozumieć, jakie miały to być formacje.

„Potem niebo pociemniało w połowie i ostatni kawałek został odcięty. (A my) musieliśmy zapłacić 7 funtów za zaparkowanie na polu, gdzie wszyscy utknęli i pchali samochody, a lawety musiały przyjechać, aby pomóc ludziom się wydostać. Wydostanie się zajęło półtorej godziny. Unikaj!”

Carly Gunn, która oświadczyła, że ​​złożyła oficjalną skargę i zażądała zwrotu pieniędzy, stwierdziła, że ​​jechała z West Malling około godziny, co okazało się „całkowitą stratą czasu i pieniędzy”.

„Mieliśmy tak duże nadzieje po zobaczeniu, jak niesamowite mogą być pokazy z dronów, takie jak pokaz na zamku w Disneylandzie, ale to wydarzenie było po prostu chaotyczne” – dodała.

Rzecznik Lumina Sky Theatre powiedział: „Niestety podczas naszego pokazu dronów Rudolf Czerwononosy Renifer w South of England Showground wystąpiły problemy techniczne, które wpłynęły na niektóre drony.

„Jesteśmy niesamowicie rozczarowani, że nie byliśmy w stanie zapewnić całego programu zgodnie z przygotowanymi przez nas wysokimi standardami i szczerze przepraszamy klientów, na których zadowolenie z programu wpłynęło ten problem.

„Nasz zespół techniczny prowadzi obecnie dochodzenie, aby zrozumieć, co się stało. Do tej pory z powodzeniem zorganizowaliśmy dziewięć pokazów w Wielkiej Brytanii bez żadnych problemów technicznych”, jednak pokazy dronów na dużą skalę są z natury złożone i czasami mogą pojawić się nieprzewidziane problemy.

„Skontaktujemy się ze wszystkimi posiadaczami biletów e-mailem tak szybko, jak to możliwe, aby przekazać aktualne informacje. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy wszystkich uczestników”.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj