Ola Electric pod przewodnictwem Bhavisha Aggarwala poinformowała we wtorek giełdę o e-mailu z 8 października od indyjskiego stowarzyszenia Automotive Research Association (ARAI), w którym wyrażono obawy w związku z niepowiadomieniem przez Olę o obniżce ceny modelu S1 X 2 kWh przed jego wprowadzeniem na rynek . Sprzedaż szefowa.

W oświadczeniu dla giełdy Ola poinformowała, że ​​nie zmieniła ona ceny modelu S1 X 2 kWh. Firma wspomniała, że ​​prowadzi ograniczoną czasowo kampanię świąteczną, oferującą ogólną zniżkę w wysokości 5000 rupii dla wszystkich klientów i zniżkę w wysokości ponad 25 000 rupii dla kilku wybranych klientów, obowiązującą wyłącznie w przypadku ograniczonych zapasów.

Kliknij tutaj, aby połączyć się z nami na WhatsApp

Podczas wyprzedaży „Boss” Ola obniżyła cenę modelu S1 x 2 kWh z 74 999 rupii do 49 999 rupii. Kupujący inne warianty S1 otrzymają rabat do 25 000 rupii, natomiast ci, którzy zdecydują się na flagowy S1 Pro, mogą otrzymać premię za wymianę w wysokości 5000 rupii.

„W ramach naszej odpowiedzi załączyliśmy fakturę wystawiona 6 października 2024 r., która stanowi dowód, że klientom przyznano rabat w wysokości 5000 rupii. Ponadto w ramach naszej odpowiedzi załączyliśmy zrzut ekranu aplikacji, w którym wyraźnie wskazano, że nie zmieniliśmy ceny Ola S1 x 2 kWh, a rabat w wysokości 25 000 rupii został przedłużony tylko w przypadku bardzo ograniczonych zapasów” – stwierdziła Ola.

W zawiadomieniu skierowanym do Oli z 8 października ARAI zakwestionowała fakt, że firma nie poinformowała firmy o zmianach cen i agencji – było to niedopatrzenie, które mogło mieć wpływ na kwalifikowalność modelu do dotacji w ramach programu PM Electric Drive Revolution in Innovative Vehicle Enhancement (PM E-DRIVE ) schemat. .

9 października Ministerstwo Przemysłu Ciężkiego poleciło ARAI rozpatrzenie skarg konsumenckich związanych z Ola Electric. Dyrektywa jest następstwem zawiadomienia wydanego 3 października przez Centralny Urząd Ochrony Konsumentów (CCPA) producentowi samochodów elektrycznych. Podstawą zawiadomienia było 9948 skarg otrzymanych w okresie od września 2023 r. do sierpnia 2024 r., które dotyczyły głównie opóźnień w dostawach, wadliwych produktów i wprowadzającej w błąd reklamy.

Pierwsza publikacja: 15 października 2024 | 20:22 JEST

Source link