w tej historii
amerykański ekspres (AXP-5,64%) robi wszystko, co w jego mocy, aby przyciągnąć młodszą klientelę. Dziś milenialsi i pokolenie Z należą do najbardziej lojalnych posiadaczy kart firmy.
Kiedy Amex zaczął rozszerzać swoją działalność na rynek restauracji i wydarzeń, Platforma rezerwacyjna Resy W 2019 roku rozpoczęliśmy unowocześnianie naszych usług. w lipcu Dodano opcje luksusowe Nabyliśmy platformę rezerwacyjną premium Tock i firmę zajmującą się płatnościami mobilnymi Rooam.
Jak stwierdziła firma w raporcie, ten model biznesowy się opłaca, szczególnie w przypadku młodych ludzi. Trzeci kwartał Wyniki z piątku. W ciągu trzech miesięcy kończących się 30 września 80% nowych rachunków Gold Card zostało otwartych przez milenialsów i pokolenie Z. Karta miała również o 30% wyższy wskaźnik wykorzystania niż firmowa karta Platinum.
„Dobre wstępne wyniki naszych innowacji produktowych wzmacniają naszą propozycję wartości i pomagają nam zaspokoić potrzeby finansowe i związane ze stylem życia naszych klientów” – powiedział dyrektor generalny Stephen Squery w rozmowie telefonicznej dotyczącej wyników. „To wzmacnia naszą pewność, że inwestujemy we właściwy sposób obszary.” uwolnienie.
Firma stwierdziła, że nowi klienci z pokolenia Millenialsów i pokolenia Z są bardziej lojalni wobec swoich kart AmEx niż starsze pokolenia i charakteryzują się wyższymi wskaźnikami utrzymania klientów.
Ogłoszono Amex odświeżona złota karta W lipcu dostępne będą nowe bony na posiłki na zakupy w restauracjach Resy i Dunkin’ w USA. Roczna opłata za tę kartę wynosi 325 USD, a otrzymasz 4x punkty za posiłki i zakupy spożywcze oraz 3x punkty za podróże.
Firma twierdzi, że milenialsi i pokolenie Z korzystają ze swoich kart podczas posiłków prawie dwa razy częściej niż inni posiadacze kart, w tym dokonują większego odsetka rezerwacji za pośrednictwem Resy niż inne pokolenia.
Ogólnie rzecz biorąc, tempo wzrostu przedsiębiorstw deklarowane przez milenialsów i pokolenie Z wzrosło o 12%, najwięcej ze wszystkich pokoleń (choć nadal jest to spowolnienie o 1 punkt procentowy w porównaniu z poprzednim kwartałem). Wskaźnik ten odnosi się do wolumenu obrotu produktami płatniczymi emitowanymi przez Amex.
Squery powiedział, że firma postrzega swoją strategię mającą na celu przyciągnięcie młodszych posiadaczy kart jako inwestycję długoterminową.
„Są to grupy, które będą się rozwijać wraz z nami, a z biegiem czasu zaobserwujemy wzrost wydatków organicznych i ostatecznie przejście z zielonych na złote, złote na platynowe itp.” – powiedział dyrektor generalny. . „I ponownie uważam, że dzięki inwestycjom, które dokonujemy, naprawdę kładziemy podwaliny pod silny wzrost w przyszłości”.
Akcje Amex spadły w piątek rano o 5% po tym, jak spółka nieznacznie przekroczyła ogólne oczekiwania analityków dotyczące sprzedaży. Firma odnotowała rekordową sprzedaż w tym kwartale na poziomie 16,6 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 8% rok do roku.