Jeśli ogólnokrajowe niedzielne popołudnie NFL, wspólne dla CBS i Fox, jest kroplą wzburzającą ranking oglądalności telewizji ligi, dalszy wpływ tych charakterystycznych meczów jest nadal w dużej mierze pomijany. Kiedy na wschodnim wybrzeżu gromadzi się zwykle 25-milionowy tłum fanów, a cienie zaczynają się wydłużać, prawie wszystko inne w metrze schodzi na drugi plan, aż do rozpoczęcia wieczornego drinka NBC około 20:20 czasu wschodniego – do tego stopnia, że główny bohater -out od wielkiego popołudniowego meczu po cichu ugruntował swoją pozycję jako jedna z najcenniejszych nieruchomości w godzinach największej oglądalności.
W ubiegły weekend stacja Fox miała ogromne szczęście, że o godzinie 16:20 wylosowała Chiefs i 49ers, a przy średnim losowaniu wynoszącym 27,08 miliona widzów, Kansas City zwyciężyło 28-18 nad ich drużyną. Super Bowl LVIII Przeciwnicy są obecnie trzecią najczęściej oglądaną transmisją NFL w sezonie. Oprócz uroku tych wszystkich pogrubionych nazwisk ustawiających się w kolejce, by powtórzyć najbardziej szczegółowo analizowany tytuł w lidze – w tym transmisji symulacyjnych za pośrednictwem Nickelodeon i Univision, CBS wystraszyło w nocy 11 lutego 123,71 miliona widzów, z czego 25,94 miliona obejrzało akcję poza domem — stacja Fox transmitowała rewanż na 100% swoich rynków.
Choć mecz nie był szczególnie zacięty (zanim Brock Purdy wbiegł na boisko, gdy na zegarze wskazywała 1:08, Chiefs byli w dobrej formie), rozproszenie tak dużego tłumu wymaga trochę czasu. Według Nielsena, 19,67 miliona fanów oglądało sześć minut relacji po strzelaninie, a 27-minutowe podsumowanie studyjne wyniosło średnio 11,94 miliona fanów w NBC Noc Piłkarska w Ameryce powoli zaczął wabić tłum wczesnych Jets-Steelers. Jednak dla zespołu sprzedaży reklam Foxa wieczór się nie skończył; o 20:00 czasu wschodniego nowy serial animowany tej stacji, Uniwersalne podstawowe chłopakioglądało średnio 3,87 miliona widzów podczas uroczystości przedmeczowych NBC i programów CBS 60 minut.
Jeśli te dostawy niekoniecznie prowadzą do dużej liczby podwójnych ujęć, należy pamiętać, że ta w dużej mierze niesławna kreskówka z trudem wystraszyła 667 000 wyświetleń podczas swojej poprzedniej premiery 6 października. (Emisja z 13 października została poprzedzona pierwszym meczem National League Championship Series.) Ten wcześniejszy odcinek nie miał luksusu wprowadzenia do NFL, ponieważ CBS miało słabość do występu Packers-Rams; gdy tylko ponownie pojawiło się pęknięcie w slocie po piłce nożnej, Uniwersalne podstawowe chłopaki zwiększyła liczbę odbiorców aż o 480%. W rzeczywistości tygodniowy wzrost oglądalności programu (+3,21 mln widzów) jest tylko nieznacznie mniejszy od średniej średniej dla 52 nadawanych programów rozrywkowych w godzinach największej oglądalności na tym etapie sezonu telewizyjnego 2024–2025 (3,38 mln).
Jak można się rozsądnie spodziewać, liczba wersji demonstracyjnych programu wzrosła wraz z ogólną liczbą dostaw. Po obsłużeniu zaledwie 254 771 dorosłych w wieku 18–49 lat 6 października, ostatnia emisja programu UBG poprawił swoją pozycję wśród widzów w demo dolarowym o 474%, przy średnim oglądalności wynoszącym 1,46 mln dorosłych poniżej 50. roku życia. To prawie trzykrotność średniej dla wszystkich seriali niesportowych emitowanych w godzinach największej oglądalności (494 634).
Naturalnie, że Amerykańska gra tygodnia wzmocnienie jest ograniczone do tygodni, kiedy Kevin Burkhardt i Tom Brady wzywają do akcji w oknie od wybrzeża do wybrzeża. W niedzielne popołudnie stacja CBS po raz kolejny zajrzy do wielkiego okna NFL podczas bitwy Bears-Commanders, w której wystąpią (odpukać) dwaj czołowi gracze ligi w drafcie: Caleb Williams z Chicago i Jayden Daniels z Waszyngtonu. Stukamy tutaj w deski, ponieważ Daniels doznał kontuzji żeber podczas zeszłotygodniowego zwycięstwa nad Panthers; podczas jego nieobecności Marcus Mariota ćwiczył z reprezentantami pierwszego składu, a główny trener Commanders, Dan Quinn, gra wszystko ze słuchu.
W każdym razie Bears-Commanders weźmie udział w wcześniej zaplanowanym pojedynku Eagles-Bengals, który został przesunięty na godzinę 13:00 na początku tego miesiąca. Jeśli Daniels zagra, a CBS zrobi dużą liczbę widzów – w oknie o godzinie 4:20 obecnie średnio 24,95 miliona widzów tygodniowo, co oznacza wzrost o 5% w porównaniu z rokiem ubiegłym 23,69 miliona – to będzie 60 minutOdwróć się, aby skorzystać z wprowadzenia do NFL. Nie żeby czcigodny magazyn informacyjny CBS potrzebował większego wsparcia; teraz, w 57. sezonie w Eye Network, 60 minut ustępuje jedynie pakietom NFL w niedzielę i poniedziałki w godzinach największej oglądalności i jest najczęściej oglądanym i najwyżej ocenianym programem nocnym na tarczy.
(O ile to ma znaczenie, sezon NFC North, który dałby radę – ale dla Bears każda drużyna w lidze ma już na koncie pięć zwycięstw… a Chicago ma bilans 4-2 – jest niezwykłym łutem szczęścia dla NFL i swoich partnerów medialnych, zwłaszcza biorąc pod uwagę niepewny stan dużego rynku NFC East. Podobnie jak w przypadku Chicago, znajduje się trzeci co do wielkości rynek w kraju 3,66 mln gospodarstw domowych posiadających telewizję, czyli niecałe 3% całkowitej bazy w USA.)
Ze swojej strony Uniwersalne podstawowe chłopaki zostanie zdegradowany do statusu słabszego aż do 3 listopada, kiedy to wypłynie z Lions-Packers. Rozbieżność między emitowanymi odcinkami Amerykańska gra tygodnia trudno przeoczyć te, które następują po powtórzeniach lub innych programach regionalnych; w trzech występach poza NFL serial oglądał średnio 676 333 widzów, podczas gdy trzy odcinki, które skorzystały na wzroście piłkarskim, wyniosły średnio 3,08 miliona.
Niedzielny występ NFL ma kluczowe znaczenie dla niesportowej oferty stacji Fox, ponieważ w nocy stacja boryka się z trudnościami, gdy brakuje w niej treści sportowych. Do 21 października Fox może pochwalić się wątpliwym wyróżnieniem za nadawanie każdego z sześciu najniżej ocenianych programów rozrywkowych z Wielkiej Czwórki, psiego śniadania składającego się z seriali z konkursami kulinarnymi i niedrogich seriali, które łącznie ogląda średnio 237 000 dorosłych w wieku 18–49 lat. Dziesięć lat temu Imperium co tydzień przyciągał 6,48 miliona członków demo dolarowego.
Oczywiście załamanie się nawyku linearnej telewizji było jednym z powodów, dla których Fox wycofał się z drogiej gry scenariuszowej, kiedy to nastąpiło. Jednak jak pokazują niedzielne statystyki w godzinach największej oglądalności, wciąż istnieje wiele możliwości poszerzenia widowni niesportowej, pod warunkiem że duzi gracze na ławkach wykonują większość ciężkiej pracy. I chociaż widzowie NBC kładą się spać po tym, jak Mike Tirico i Cris Collinsworth pożegnali się z programem wieczoru, ci, którzy wstają rano, mają jeszcze kolejne trzy godziny na zabawę. Poza oglądalnością i niebotycznie wysokimi wskaźnikami reklam (30-sekundowy odcinek w grze 4:20 może kosztować nawet 850 000 dolarów za sztukę), zarówno CBS, jak i Fox czerpią piekielnie dużo kilometrów z krajowej ligi NFL szczeliny.
Więcej na Sportico.com
Najlepsze na Sportico.com
Zarejestruj się Biuletyn Sportico. Aby uzyskać najświeższe informacje, śledź nas dalej Facebooku, ŚwiergotI Instagrama.