Jednym z ustępstw, na jakie zgodził się Molson Coors, naciski ze strony aktywisty Robby Starbuck wycofał się z niektórych swoich inicjatyw na rzecz różnorodności, równości i integracji, wycofując się z indeksu odniesienia, który jest wykorzystywany przez Kampanię na rzecz Praw Człowieka do pomiaru przychylności polityki firmy wobec osób LGBTQ+.

W odpowiedzi Starbuck ponownie ujawnił darowiznę w wysokości 1 miliona dolarów, którą Vizzy Hard Seltzer – należący do Molson Coors – przekazał HRC cztery lata temu. „Coors nie chce mieć z nimi nic wspólnego”, powiedział Starbuck swoim 600 000 obserwatorom na platformie społecznościowej X.

Producent piwa Coors Light nie jest jedyną firmą dystansującą się od grupy promującej prawa LGBTQ+.

Sześć z siedmiu firm, które do tej pory znalazły się na celowniku Starbucka – Molson Coors, Harley-Davidson, Lowe’s, wiejski sprzedawca detaliczny Tractor Supply, gorzelnik Brown-Forman, który produkuje Jack Daniel’si producent samochodów Bród – wszystkie zobowiązały się do zaprzestania udostępniania danych dotyczących miejsca pracy na potrzeby Indeksu Równości Korporacyjnej HRC.

Source link