Jeden z królewskich ekspertów zwrócił uwagę na problem z księciem Harrym i Meghan Marklejest nowy Netflixa pokaż, że można to naprawić.
Polo – wyprodukowane przez księcia i księżną Sussex oraz został wydany na początku tego tygodnia – eksploruje elitarny świat sportu, w który Harry gra od wielu lat.
Jako czwarty projekt, który został wydany w ramach wielomilionowej umowy z Netflixapara pojawiła się bardzo niewiele w pierwszym i dwóch ostatnich odcinkach.
A skoro mowa o serialu, powiedział ekspert Royal Phil Dampier Słońce dla którego „problemem” jest bardzo nieliczne występy Meghan i Harry’ego w nowym serialu Netflixaponieważ platforma do przesyłania strumieniowego nie przynosi „dużego zwrotu z każdej wydanej złotówki”.
Powiedział publikacji: „Głównym problemem dla Netflixa jest to, że Harry i Meghan prawie nie biorą udziału w tym programie… Myślę, że za kwotę, jaką im płacą, szacuje się na ponad 80 do 100 milionów dolarów.
„Nie sądzę, że dostają zbyt wiele od Harry’ego i Meghan… nie dostają zbyt wiele za swoje pieniądze. Nie jestem do końca pewien dlaczego Netflixa zrobili to.”
Powiedział także, że temat sportu – na który wielu „nie może sobie pozwolić” – jest także problemem dla serwisu transmisji strumieniowej, a także dla pary, która podobno miała nadzieję, że dzięki temu „zwiększy się liczba odbiorców polo”.
Powiedział: „Przeciętnego człowieka nie stać na młotek ani kij do gry w polo, nie mówiąc już o koniu czy boksie dla koni. Nie sądzę, że przyciągnie to wielu nowych graczy”.
Przed premierą Polo Harry i Meghan wydali w ramach swojego wydawnictwa trzy tytuły Netflixa umowa. Wydali Live to Lead, Heart of Invictus i serial dokumentalny o tym samym tytule, który przedstawia historię ich miłości i wyjścia z działającej rodziny królewskiej.
Wyemitowany w grudniu 2022 r. para pobił rekordy oglądalności programów dokumentalnych giganta streamingowego dzięki sześcioodcinkowemu serialowi „Harry i Meghan”.
Chociaż data premiery i oficjalny tytuł pozostają nieznane, oczekuje się, że Meghan wypuści swój własny program w przyszłym roku. Podobno będzie badać „radości gotowania, ogrodnictwa, rozrywki i przyjaźni”.
Według doniesień program będzie powiązany ze lifestylową marką America Riviera Orchard, którą Meghan uruchomiła w marcu.