Być może najlepsza wiadomość dla Prime Video Czwartkowy wieczór piłkarski ocen jest taki, że liczby stały się tak dobre, że można wyróżnić złą noc.

W tym tygodniu mecz Rams-49ers przyciągnął jedynie 12,29 mln widzów. Poniżej średniej od początku roku wynoszącej 13,51 mln – i znacznie poniżej 18,48 mln z zeszłego tygodnia w przypadku Packers-Lions – nadal stanowi to 54-procentowy skok w porównaniu z porównywalną grą z ubiegłego roku.

Dwa TNF pozostają konkursy (Broncos-Chargers i Seahawks-Bears), po których nastąpi mecz play-off Prime Video.

Wczorajszy mecz cieszył się dużym zainteresowaniem na papierze, ale sam mecz był nudny; był to pierwszy mecz w sezonie, w którym żadna z drużyn nie zdobyła przyłożenia. Wiele osób, które dołączyły z ciekawości, prawdopodobnie zrezygnowało.

Tak czy inaczej, transmisja strumieniowa pozostanie. W każdym razie liga NFL będzie robić to coraz częściej, ponieważ coraz więcej osób odcina kabel i polega na aplikacjach.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj