Aldi Kupujący byli zaskoczeni, gdy przyłapali niedrogiego supermarketu na dodawaniu znaczników zabezpieczających do nieoczekiwanego produktu. Bloki marki Everyday Essentials Mature White Cheddar w cenie 4,88 GBP za 900 g zostały zabezpieczone zawieszkami zabezpieczającymi w jednym z oddziałów.
Zdjęcie zamkniętego sera stało się wirusowe media społecznościowegdzie użytkownicy dzielili się swoim szokiem, obrzydzeniem i humorem z powodu tego widoku.
Komentując zdjęcie, jeden z użytkowników powiedział: „To smutne czasy, w których nie można już ufać ludziom nawet w kwestii sera”.
Inny użytkownik zażartował: „Cheddar będzie bezpieczny, niż przepraszam”. Trzeci użytkownik powiedział: „Kiedy pracowałem w Family Dollar, absolutnie wyposażaliśmy wszystko w zabezpieczenia.
Spiderwrapy na drogich przedmiotach i naklejki na takich rzeczach jak puszki mięsa w doniczkach za 0,50 dolara. Tam jest dziko.” Jeszcze jeden użytkownik dodał: „Gdzie to się kończy? Tagi na Pringlesach? Etykiety na mostku? Etykietki na napoju fontannowym?”
Do dyskusji dołączył się użytkownik pracujący w supermarkecie, który próbował rzucić światło na to, dlaczego Aldi mógł oznaczyć ser tagiem. Powiedzieli: „Pracuję w sklepie spożywczym i dwa razy w ciągu ostatnich dwóch tygodni ta sama osoba ukradła bloki fety o wartości 100 dolarów i kolejne 150 dolarów drogich wędlin. Ludzie są beznadziejni, a kradzieże wymknęły się spod kontroli”.
Końcowy użytkownik dodał: „W pewnym momencie przestaną oznaczać produkty i zamiast tego zaczną po prostu oznaczać klientów przy drzwiach. Będziesz musiał przedstawić dowód zakupu, aby go usunąć, a ochrona sklepu będzie miała możliwość zdalnej detonacji jeśli będziesz próbował z czymkolwiek uciec.”
To przychodzi później Klienci Sainsbury’s zauważyli etykiety zabezpieczające na napojach energetycznych Red Bull w jednej z sekcji „Oferta posiłków” w swoim sklepie. Udostępnienie odkrycia na Facebooku z grupy Dull Men’s Club, kupujący powiedział: „Dziś był dziwny. Wszedłem Sainsbury’ego chwycić Red Bulla i znaleźć go wyposażonego w zabezpieczenia przed kradzieżą! Nic tak nie podkreśla celu jak napój energetyczny. Ciekawe, czy w następnej kolejności zaczną zamykać nasze torebki z herbatą.
W odpowiedzi jeden z użytkowników zażartował: „Wyrosły im skrzydła i odleciały z półek”. Inny wysunął teorię, w jaki sposób można było wprowadzić to rozwiązanie, aby wykryć dzieci kradnące napój, gdy nie mogą już go kupić.
Jeden z użytkowników powiedział: „Dzieci je zaczepią, napoje energetyczne to ich woda/kawa”. W międzyczasie wtrąciła się trzecia: „Nie masz pojęcia, ilu ludzi chodzi po alejkach, wypija 2/3 puszki, a potem gdzieś ją chowa. W końcu zostaje przewrócona i powoduje lepki bałagan. Sklepy robią, co muszą, i Nie winię ich.”
Dodając do tego inny użytkownik wyjaśnił: „W Wielkiej Brytanii obowiązuje limit 25 lat”, dodając: „To oznacza, że poproszą o dowód tożsamości, jeśli wyglądasz na mniej niż 25 lat. Napoje energetyzujące w Wielkiej Brytanii można kupić tylko wtedy, gdy masz ukończone 16 lat i alkohol powyżej 18 lat.”
Skontaktowaliśmy się z Aldim w celu uzyskania komentarza.