Wybucha wściekłość, gdy kasa biletowa nie została zbudowana nigdzie w pobliżu brytyjskiego dworca kolejowego, a most budżetowy o wartości 8 milionów funtów nadal nie jest otwarty.

Nowa kładka dla pieszych przy ul Stacja Theale w Reading budowa trwała już 10 razy dłużej niż Empire State Building i jest opóźniona o ponad 10 lat.

Modernizację chodnika dla pieszych na linii z Londynu do Bristolu ogłoszono początkowo w styczniu 2013 r., ale prace Network Rail rozpoczęły się dopiero w styczniu 2023 r.

Mieszkańcy są wściekli z powodu ciągłego braku mostu, zwłaszcza po tym, jak w styczniu tego roku Network Rail oznajmiło, że zostanie otwarty wiosną.

Miejscowy Steve powiedział Expressowi: „Wiecie co? Nadal nie jest otwarty. Wisiał duży baner z napisem „Otwarcie na wiosnę”. Ale tak nie było. I nie było otwarte latem. Ani jesienią.

„Drobna niedogodność dla sprawnych osób dojeżdżających do pracy. Jednak brak dostępu do stacji dla wszystkich w 2024 r. jest dość skandaliczny.

„Jednak otworzyli nową kasę biletową, obok nieotwartego mostu. Ale ponieważ jest ona teraz 200 m od wejścia na peron, facet, który tam pracuje, sprzedaje tylko 10 biletów dziennie, podczas gdy sprzedawał 150. Wspaniale.

„Otrzymuje bardzo mało informacji na temat tego, co się dzieje. Nikt tego nie robi”.

Finansowanie zaprojektowania kładki ogłoszono w 2013 r., natomiast finansowanie całego projektu miało rozpocząć się w 2015 r. Zostało to odroczone do 2021 r., kiedy program został wznowiony i w pełni sfinansowany przez Departament Transportu.

Pierwotny budżet ustalono na 1,25 miliona funtów. Jednak po wybudowaniu nowej kasy biletowej w 2014 roku kwota ta wzrosła do 9,5 miliona funtów.

Według Network Rail przeciętna dostępna kładka dla pieszych kosztuje od 3 do 5 milionów funtów, ale operator kolejowy twierdzi, że stacja Theale jest bardzo ruchliwa.

Oznacza to, że możliwości wykonywania pracy są ograniczone. Dodatkowa szerokość trzech torów wymaga również większej rozpiętości w poprzek linii kolejowej, co powoduje trudniejszą konstrukcję.

Posłanka Reading West i Mid Berkshire Olivia Bailey powiedziała: „Podzielam frustrację odczuwaną przez użytkowników w związku z ciągłymi opóźnieniami w ukończeniu prac na kładce i windach na stacji Theale.

„Co więcej, naprawdę rozczarowuje fakt, że komunikacja ze strony (Network) Rail i Great Western (Railway) w sprawie opóźnień jest bardzo słaba. Poprosiłem je o pilne przekazanie użytkownikom stacji aktualnych informacji”.

Jeśli most zostanie otwarty w przyszłym roku, uzyskanie nowej kładki dla stacji zajmie 12 lat – mniej więcej tyle czasu zajęła budowa Big Bena.

Daily Express skontaktował się z Network Rail w celu uzyskania komentarza.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj