w tej historii
Jako Salesforce (CRM-1,67%) planuje wdrożyć najnowszą wersję swojej platformy Agentforce i zatrudnić tysiące dodatkowych sprzedawców do jej sprzedaży, a niektórzy analitycy uważają, że firma chmurowa chce dostać się do drzwi AI. W końcu jestem przekonany, że w nią wkraczam .
Dyrektor generalny Salesforce, Marc Benioff, powiedział we wtorek podczas wewnętrznego wydarzenia w San Francisco, że nowa wersja firmowej platformy Agentforce, CNBC, „doda tysiące dodatkowych sprzedawców, którzy pomogą Ci w sprzedaży”. „Dodam to”. zgłoszone. Benioff powiedział, że firma zabezpieczyła 2000 stanowisk. podwoić liczbę powiedział Bloombergowi w zeszłym miesiącu.
Również we wtorek Salesforce ogłoszony Agentforce 2.0 to aktualizacja systemu AI, która wykorzystuje: autonomiczny agent AI Obsługuje funkcje korporacyjne. Nowe funkcje obejmują integrację z siecią komunikacyjną Slack, ulepszenia oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami (CRM), zwiększoną dokładność i nie tylko.
„Agentforce 2.0 przenosi naszą innowacyjną cyfrową platformę pracy Salesforce na nowy poziom, oferując nowe możliwości wnioskowania, integracji i dostosowywania, zapewniając autonomicznym agentom niespotykany dotąd poziom inteligencji, dokładności i dokładności”.
Dodał, że popyt na Agentforce jest „niesamowity” i że „żadna inna firma nie jest w stanie zaoferować przedsiębiorstwom tak kompletnego rozwiązania AI”.
Badacze Wedbush pod przewodnictwem Dana Ivesa napisali w artykule: Notatka Po tych ogłoszeniach w środę Salesforce oświadczył, że planuje „dołączyć do partii AI w 2025 r.”. Analitycy twierdzą, że Agentforce 2.0 „ma na celu zapoczątkowanie nowej ery poprzez umożliwienie sztucznej inteligencji wykonywania zaawansowanych działań przeciwko ludziom dzięki wbudowanej zaawansowanej warstwie zaufania dla agentów”. To cyfrowa praca. ”
Wedbush powiedział, że skupienie się Salesforce na CRM, który pomaga firmom budować i ulepszać relacje z klientami, pomoże pobudzić rozwój i „uzyskać odpowiednią część ekspansji rynkowej na etapie monetyzacji sztucznej inteligencji”. Więc.”
Wedbush powiedział, że w ciągu najbliższych 12–18 miesięcy CRM stworzy możliwości dla cyfrowego rynku pracy o wartości 7 bilionów dolarów, czyniąc CRM „wyraźnym drugim beneficjentem rewolucji sztucznej inteligencji”, z kwotą około 80 dolarów na akcję może wzrosnąć.
Akcje Salesforce wzrosły w środę w notowaniach przed otwarciem sesji o około 3%. Akcje spadły we wtorek o 1,75%, zamykając się na poziomie 350,97 dolarów za akcję. Wedbush podtrzymał rekomendację spółki jako „wyższą” i 12-miesięczną cenę docelową na poziomie 425 dolarów za akcję.