Aktorka Blake Lively oskarżyła swojego byłego współpracownika i reżysera „It Ends with Us”, Justina Baldoniego, składając skargę prawną w Kalifornia podnosząc zarzut molestowania seksualnego i przedstawiając zarzuty dotyczące skoordynowanych działań PR mających na celu zniszczenie jej reputacji.

Według skargi Lively podczas produkcji filmu, którego premiera odbyła się w sierpniu tego roku, sprawy tak się pogorszyły, że odbyło się spotkanie, w którym uczestniczył jej mąż, Ryan Reynolds, w celu wyjaśnienia jej twierdzeń dotyczących wrogiego środowiska pracy.

W ramach napiętego spotkania Lively i Reynolds zażądali, aby „nie było już pokazywania Lively nagich filmów ani zdjęć kobiet, żadnych wzmianek o rzekomym wcześniejszym„ uzależnieniu od porno” Baldoniego i żadnych dyskusji na temat podbojów seksualnych w obecności Lively. ”.

Zastrzegli ponadto, że Baldoni „nie powinna pytać o wagę Lively” i „nie wspominać więcej o jej zmarłym ojcu”.

W skardze napisano również, że Lively zażądała podczas kręcenia filmu, aby nie była już proszona o dodawanie scen seksu poza tymi, na które wyraziła zgodę, podpisując kontrakt z budzącym problemy projektem.

Twierdzi, że studio uwzględniło i zatwierdziło żądania, ale Baldoni i firma produkcyjna Wayfarer Studios zaangażowali się później w kampanię „manipulacji społecznej”, mającą na celu „zniszczenie” jej reputacji.

W skardze napisano, że plan obejmował propozycję szerzenia teorii na forach internetowych, przygotowania kampanii w mediach społecznościowych i umieszczania wiadomości krytycznych wobec Lively. W skardze wskazano także, że Baldoni „nagle odszedł od” planu marketingowego filmu i „wykorzystał „treści ocalałych” z przemocy domowej, aby chronić swój publiczny wizerunek”.

Skarga, o której poinformował „New York Times”, została złożona do Kalifornijski Departament Praw Obywatelskich w piątek, jest wstępem do pozwu. Zawiera rzekome SMS-y od publicysty Baldoniego do publicysty studia, z których wynika, że ​​Baldoni „chce mieć poczucie, że (pani Lively) można pochować” oraz „Nie możemy pisać, że ją zniszczymy”.

w oświadczenie dla „Timesa”.Lively, której kariera filmowa rozpoczęła się po tym, jak zyskała sławę dzięki serialowi dramatycznemu dla nastolatków „Plotkara”, powiedziała: „Mam nadzieję, że moje działania prawne pomogą odsłonić kurtynę przed tymi złowrogimi taktykami odwetu mającymi na celu wyrządzenie krzywdy osobom mówiącym o niewłaściwym postępowaniu i pomogą chronić inne osoby, które mogą być celem.”

Baldoni odpowiedział w oświadczeniu dla „Hollywood Reporter”, w którym ostro skrytykował twierdzenia Lively. „To haniebne, że pani Lively i jej przedstawiciele wysunęli tak poważne i kategorycznie fałszywe oskarżenia” – powiedział Bryan Freedman, prawnik Baldoniego.

W oświadczeniu nazwano akcję Lively „kolejną desperacką próbą„ naprawienia ” jej negatywnej reputacji, którą zdobyła dzięki jej własnym uwagom i działaniom podczas kampanii na rzecz filmu; wywiady i działania prasowe, które były obserwowane publicznie, w czasie rzeczywistym i bez edycji, co pozwoliło na generowanie w Internecie własnych poglądów i opinii”.

Freedman powiedział, że jego klient zatrudnił wcześniej menedżera ds. sytuacji kryzysowych ze względu na „liczne żądania i groźby” rzekomo wysuwane przez Lively, w tym „grożenie, że nie pojawi się na planie, grożenie, że nie będzie promować filmu, co ostatecznie doprowadzi do jego upadku w trakcie premiery, jeśli jej żądania nie zostały spełnione”.

Kampania reklamowa „It Ends With Us”, opartej na romansie Colleen Hoover przedstawiającej przemoc domową, rozpoczęła się ostro w sierpniu, kiedy detektywi z mediów społecznościowych zauważyli, że Baldoni był nieobecny na wydarzeniach reklamowych.

Poinformowali znawcy produkcji Reporter z Hollywood że doszło do rozłamu wśród twórców filmu i wyprodukowano dwie wersje filmu, co wywołało spekulacje, że Lively, producentka filmu, sprowadziła Reynoldsa, aby pomógł przejąć twórczą kontrolę nad filmem.

Niedługo potem w sieci pojawił się ponownie niezręczny wywiad z Lively z 2016 roku. Hollywoodzka dziennikarka Kjersti Flaa stwierdziła, że ​​to spotkanie było „najbardziej niewygodną sytuacją”, jakiej „kiedykolwiek” doświadczyła, i dodała, że ​​Lively sprawiła, że ​​chciała rzucić pracę.

Baldoni, który wcześniej zagrał w telenoweli Jane the Virgin, wyreżyserował Five Feet Apart i napisał Man Enough, książkę odwołującą się do tradycyjnego pojęcia męskości, odpowiedział na twierdzenia, że ​​film idealizował przemoc domową.

„Jeśli ktoś przeżył coś takiego w prawdziwym życiu, mogę sobie wyobrazić, jak trudno byłoby wyobrazić sobie to doświadczenie w powieści romantycznej” – powiedział. „Chciałbym im po prostu zaoferować, że podczas kręcenia tego filmu byliśmy bardzo celowi”.

Associated Press przyczyniło się do powstania tego raportu

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj