JP Morgan utworzył międzynarodową funkcję, której zadaniem będzie nadzorowanie „dobrego samopoczucia i sukcesów” młodszych bankierów w odpowiedzi na odnowione obawy dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa przepracowanego personelu w całej branży.

Ryland McClendon, dyrektor ds. różnorodności i integracji, został mianowany pierwszym „globalnym współpracownikiem bankowości inwestycyjnej i liderem analityków” w banku, co odnosi się do najniższego rangą personelu.

„Na tym stanowisku Ryland będzie odpowiedzialna za kierowanie naszymi współpracownikami i analitykami na całym świecie. Będzie pomagać im wspierać ich dobre samopoczucie i sukcesy, a także wyposażać ich i umożliwiać im dostarczanie dla naszego biznesu, klientów i siebie nawzajem” – powiedział bank w wewnętrznej notatce, którą zobaczył Guardian, a po raz pierwszy podała CNBC.

McClendon będzie pracować w Nowym Jorku, ale oczekuje się, że będzie podróżować do innych globalnych centrów JP Morgan, w tym do Londynu, w ramach pełnienia tej funkcji. Jednym z jej pierwszych zadań będzie ocena, w jaki sposób bank będzie nadzorował nową wewnętrzną politykę mającą na celu ograniczenie harmonogramów pracy pracowników niższego szczebla do 80 godzin tygodniowo. Limit został przekazany zespołom bankowości inwestycyjnej, ale nie został jeszcze formalnie ogłoszony.

JP Morgan, który zatrudnia 330 000 pracowników na całym świecie, z czego 22 000 w Wielkiej Brytanii, planuje również zatrudnić więcej młodszych bankierów, aby odciążyć personel.

Jest to część szerszych działań mających na celu poprawę reputacji banków na Wall Street, które słyną z wyczerpujących godzin pracy, mających fatalne skutki dla niektórych pracowników.

Kultura wysokiej presji w branży od dawna budziła obawy, ale w 2013 r. została poddana ponownej kontroli po tym, jak 21-latek Bank Ameryki Stażysta Merrill Lynch został znaleziony martwy pod prysznicem w swoim londyńskim mieszkaniu. Pracował przez 72 godziny z rzędu i zmarł na atak padaczkowy. Dwa lata później 22-letni analityk Goldman Sachs odebrał sobie życie, skarżąc się na 100 godzin pracy tygodniowo i przez całą noc.

W środku pandemii Covid sektor ten został również zmuszony do dokonania pewnego rachunku sumienia po wycieku prezentacji 13 rozgoryczonych bankierów Goldman Sachs, którzy pracowali pierwszy rok w firmie, opowiedziało, w jaki sposób 100-godzinny tydzień pracy i nadużycia ze strony współpracowników stworzyły „nieludzkie” warunki pracy dla nowych pracowników.

Skłoniło to niektóre banki do wypłacenia jednorazowych premii w wysokości do 20 000 dolarów, a także Rowery Peloton i paczki z przekąskami na znak współczuciai obiecuje zaostrzenie zasad dotyczących niepracowania w soboty.

Ale w tym roku Bank of America stracił dwóch młodszych bankierów w ciągu kilku tygodni. 25-letni trader z londyńskiego biura upadł na boisku piłkarskim w maju, a wcześniej w tym samym miesiącu wspólnik w Nowym Jorku, który podobno powiedział, że pracuje ponad 100 godzin tygodniowo, zmarł z powodu zakrzepu krwi.

pomiń promocję w newsletterze

Media społecznościowe zostały zelektryzowane przez te tragedie, a użytkownicy zaczęli się obawiać, że bankierzy nie będą mogli zrobić nic innego, jak rzucić pracę lub całkowicie odejść z branży.

W Wielkiej Brytanii i Irlandii można skontaktować się z organizacją Samarytanin pod numerem 116 123 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej jo@samaritans.org Lub jo@samaritans.ieW USA działa Narodowa Linia Zapobiegania Samobójstwom 1-800-273-8255W Australii numer infolinii kryzysowej Lifeline to 13 11 14. Inne międzynarodowe infolinie można znaleźć pod adresem przyjaciele.org.

Source link