Samolot United Airlines w Hiszpanii

Samolot United Airlines w Hiszpanii.
fotografia: Jean Valls/Urban i sport/NurPhoto (Obrazy Getty’ego)

w tej historii

Dyrektor handlowy United Airlines (zjednoczone linie lotnicze) w środę branża lotnicza. Największe zmiany w erze Covid-19 Będzie bardziej trwały, niż początkowo sądzono. Andrew Nocera powiedział, że firma zwiększa swoją zależność od bazy klientów rekreacyjnych, ponieważ przedsiębiorstwa w dalszym ciągu ostrożnie wydają wydatki na podróże.

„Oczekujemy, że sytuacja będzie nadal zmierzać w pozytywnym kierunku, ale nie spodziewamy się, że powróci do poziomu z 2019 r.” – powiedział na konferencji branży turystycznej Skift Global Forum w Nowym Jorku.

Firma konsultingowa Deloitte niedawno poinformowała, że ​​wydatki nominalne Być może wkrótce osiągną nowe maksima73% osób podróżujących służbowo spodziewa się, że w tym roku zrobi więcej interesów, co oznacza wzrost o 15 punktów w porównaniu z 2023 r. Jednakże World Business Travel Association nie spodziewa się ożywienia w branży turystycznej po uwzględnieniu inflacji. Co najmniej do 2027 r.

Zamiast tego będzie to bardziej rozrywka niż biznes, powiedział Nocera. Ale to przejście może wiązać się z własnymi wyzwaniami. Osoby podróżujące służbowo udają się do centrów biznesowych, aby robić interesy, podczas gdy turyści udają się wszędzie. czy są chcianiNocella wskazał na popularność takich krajów jak Włochy, Portugalia i Hiszpania.

„Po pandemii w całej Europie Południowej pojawił się niesamowity popyt” – powiedział.

Redaktor linii lotniczych Skift, Gordon Smith, powiedział panu Nocera, że ​​czuje się niekomfortowo, że firma przyczynia się do tak zwanej nadmiernej turystyki (w Barcelonie, gdzie miejscowi zaczęli zmywać dużą liczbę niechcianych gości, kiedy go zapytałem, czy tak było). z pistoletem na wodę), Nocella udzielił rozstrzygającej odpowiedzi: „Lataj samolotami tam, gdzie ludzie chcą lecieć”.

Source link