Długo oczekiwana premiera serii Apple iPhone 16 wywołała w piątek w Indiach spore zamieszanie, a we flagowych sklepach i na platformach szybkiej obsługi po raz pierwszy pojawiły się kręte kolejki.

Według firmy Counterpoint Research, która przeprowadziła wstępną ankietę wśród sprzedawców detalicznych, sprzedaż iPhone’a 16 w dniu premiery wzrosła o 15–20 procent w porównaniu z iPhonem 15.

Neel Shah, założyciel Counterpoint Research w Indiach, powiedział, że sądząc po pierwszych reakcjach, początkowy model iPhone’a 16 był bestsellerem już pierwszego dnia, a zaraz za nim uplasował się Pro Max.

Shah zauważył, że pierwszego dnia agencja przeprowadziła badanie prętowe, aby ocenić nastroje konsumentów i trakcję.

W ciągu dwóch tygodni przeprowadzi bardziej kompleksowe badanie na większej próbie ponad 200 sprzedawców detalicznych.

Big Basket, który obiecywał szybką dostawę iPhone’a 16 w ciągu 10 minut, w ciągu pierwszej godziny dostarczył 138 telefonów.

Według Hari Menona, współzałożyciela BigBasket, platforma szybkiej obsługi sprzedaje 3-4 telefony na minutę.

Blinkit, który nawiązał współpracę ze sprzedawcą Unicorn, zrealizował ponad 300 dostaw w czterech miastach, w tym w Delhi-NCR, Bengaluru, Bombaju i Pune, od rozpoczęcia sprzedaży, powiedział założyciel Unicorn Alvinder Dhindsa.

W roku finansowym 24 sprzedaż w Indiach, napędzana głównie przez iPhone’y, osiągnęła 67 000 crore rupii, co oznacza wzrost o 35 procent rok do roku (rok do roku). W roku finansowym 2019 sprzedaż krajowa wyniosła zaledwie 11 000 crore rupii, co stanowi siedmiokrotny wzrost. Po raz pierwszy Apple łączy swoje najwyższej klasy modele, w tym iPhone 15 Pro i Pro Max w Indiach, z produkcją w Chinach.

Pierwsza publikacja: 20 września 2024 | 22:09 JEST

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj