Amazonka

Amazonka | (Zdjęcie: Shutterstock)

Firma Amazon India, główna firma zajmująca się handlem elektronicznym, uruchomiła przed rozpoczęciem świątecznej imprezy sprzedażowej Rufusa, nowego, generatywnego asystenta zakupów opartego na sztucznej inteligencji.

Rufus umożliwia interakcję w języku naturalnym w aplikacji Amazon, ułatwiając zadawanie pytań związanych z produktami, uzyskiwanie rekomendacji lub porównywanie produktów – twierdzi firma.

„Niezależnie od tego, czy piszą, czy mówią, klienci mogą teraz cieszyć się bardziej intuicyjnymi doświadczeniami zakupowymi, wzbogaconymi o spersonalizowane rekomendacje i narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, takie jak Alexa” – powiedział Sourav Srivastava, wiceprezes ds. kategorii w Amazon India.

Wprowadzono także funkcję najważniejszych recenzji generowanych przez sztuczną inteligencję, która wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję do dostarczania zwięzłych podsumowań recenzji klientów.

Ta funkcja zapewnia klientom szybki wgląd w wygląd produktu i najważniejsze funkcje, dzięki czemu mogą z łatwością podejmować bardziej świadome decyzje.

Pomaga także klientom poruszać się po określonych cechach produktu, np. „łatwości obsługi”, poprzez dotknięcie odpowiednich najważniejszych informacji, co pozwala zaoszczędzić im wysiłku związanego z przeglądaniem wielu recenzji.

Amazon Great Indian Festival rozpocznie się 27 września 2024 r. i będzie zapewniał członkom Prime 24-godzinny wcześniejszy dostęp.

Oprócz ofert markowych Amazon oferuje około 25 000 nowości od najlepszych marek z branży elektroniki, telefonów komórkowych, telewizorów, sprzętu AGD, mody, opieki zdrowotnej i innych kategorii, powiedziała Srivastava.

Na początku tego tygodnia Amazon India ogłosił uruchomienie trzech nowych centrów realizacji zamówień w Delhi NCR, Guwahati i Patna.

Pierwsza publikacja: 20 września 2024 | 22:21 JEST

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj