64 -letni kierowca ciężarówki z lotniskiem na międzynarodowym lotnisku O’Hare został poważnie ranny po zderzeniu z samolotem w sobotę wieczorem. Lot Air Wisconsin 6181, działający jako American Eagle dla American Airlines, przekraczał pas startowy, aby zbliżyć się do bramy, gdy jego skrzydło zderzyło się z pojazdem na lotnisku.
Wpływ spowodował obalenie holowania, uwięzienie kierowcy pod spodem. Szybko został przewieziony, aby zwolennik luterański szpital ogólny w stanie krytycznym z obrażeniami głowy i dolnej części ciała, ale od tego czasu został ustabilizowany, według policji.
Incydent miał miejsce około 7 p. m, bez pasażerów lub załogi na pokładzie samolotu. Pasażerowie byli bezpiecznie ewakuowani i przetransportowani do terminalu autobusem.
Detektywi z obszaru piątego badają obecnie okoliczności związane z wydarzeniem. Lot pochodzi z międzynarodowego lotniska Kalamazoo/Battle Creek w Michigan, informuje US Mirror Us.
Katastrofa miała miejsce około 18:58 w bloku 0-100 West Twya Street w O’Hare. Tożsamość kierowcy nie została ujawniona, a dalsze szczegóły są ograniczone.
Urzędnicy potwierdzili, że katastrofa nie zakłóciła znacząco operacji lotniska.
W następstwie mishapów lotniczych American Airlines wydało oświadczenie, w którym twierdzi: „Nic nie jest ważniejsze niż bezpieczeństwo naszych klientów i członków zespołu, a my sprawdzamy ten incydent”.
Złożonając zamieszanie, United Airlines, którego pracownik obsługiwał zamieszany holownik podczas jednego incydentu, oświadczył: „Zapewniamy, że otrzyma niezbędne wsparcie i opiekę”.
W tydzień naznaczony wstrząsami powietrznymi burmistrz Filadelfii Cherelle Parker ogłosił ponurą liczbę wypadków lotniczych w piątek wieczorem, która zdewastowała północno -wschodnią Filadelfię: Siedem osób przegranych i 19 osób zostało rannych. I w innym zakresie rozwoju, wysiłki odzyskiwania Środowy katastroficzny rozbicie w powietrzu—Kładka między samolotem PSA Airlines Bombardier CRJ700 i wojskowym siekorem wojskowym Sikorsky H-60 w pobliżu krajowego lotniska Ronald Reagan Washington-jest przyspieszającym.
Barki ratunkowe na trasie są gotowe do współpracy „z biurem koronera” zgodnie z odprawą prasową NTSB, w celu przyspieszenia zadania z serwisu powracania pozostałości do żałosnych rodzin.