Pilot otworzył się na temat tego, jak to jest naprawdę latać samolot – i jak to różni się od prowadzenia pojazdu samochód.
Kiedy jedziemy na wakacje, większość z nas nie zastanawia się wiele o tym w kokpicie samolotu. Wsiadamy do samolotu, cieszymy się odświeżeniem i lądujemy w nowym miejscu gotowym do zabawy. Podczas gdy piloci ponoszą dużą odpowiedzialność za ramionami za każdą podróż.
Zostanie pilotem zajmuje lata poświęcenia, a one mają rolę, aby mieć silną świadomość przestrzenną i zdolność radzenia sobie z sytuacjami o wysokim stresie. Były weteran armii w USA, który został przekształcony w komercję Tiktoki odpowiadając na pytania od pasażerów.
Ostatnio jeden wentylowany wentylator zapytał, czy samoloty mają pedały gazowe, takie jak samochody. Wyjaśniając, jak to działa, ulotka samolotowa znana jako @perchpoint w aplikacji, powiedziała: „Mamy pedały zarówno po stronie kapitana, jak i oficera. Mamy dwa pedały – prawą i lewą stopę. Ale kontrolują, że jest to ster, który jest sterownik do kontroli kierunkowej. „
Pilot dodał: „A oni (pedały) również trochę obracają się do przodu, abyśmy mogli kontrolować hamulce. Możemy nadepnąć na lewy pedał w poszukiwaniu lewych hamulców lub prawego pedału dla prawej Używając obu pedałów, aby zwolnić, gdy lądujemy. ”
„Jest wiele przełączników i przycisków, ale nie ma pedałów gazowych” – wyjaśnił. Wyjaśniając, w jaki sposób piloci sprawiają, że samolot do przodu powiedział, powiedział, że ręcznie używane są dwie lub cztery dźwignie ciągu. „Bierzemy je oba i popychamy do przodu – jeden dla lewego silnika i jeden po prawej” – wyjaśnił. Jeśli samolot ma trzy lub cztery silniki, ma trzy lub cztery dźwignie.
Pilot wyjaśnił również, że szybki na samolotach różnią się od samochodów. Wyjaśnił, że przednia szyba jest oddzielona na pół, więc pilot i drugi pilot używają własnej strony okien, a wycieraczki przedniej szyby mogą być używane osobno dla każdej szyby przedniej.
Zauważył również, że jedyną różnicą między kapitanem a pierwszym pilotem oficera jest kapitan, ma ostatnie głosy na temat decyzji, ale oboje kontrolują samolot.
W innym filmie pilot powiedział, że często będzie pytany w informacjach na lotnisku o lotach od pasażerów – nawet jeśli nie leci ich samolotem. Powiedział: „Ogólna populacja przekracza to, co faktycznie wiedzą piloci i załoga lotnicza. Jeśli ktoś zatrzyma się i poprosi mnie o wskazówki do swojej bramy, a może po prostu informacje o ich lotu, z przyjemnością pomagam, ponieważ oczywiście bardziej znamy system systemu .
„Ale w wielkim schemacie tego wszystkiego nie mamy specjalnego dostępu ani niekoniecznie więcej informacji dla lotów innych niż nasz własny niż ktokolwiek inny miałby na temat ich lotu”.
Pilot przyznaje, że często musi korzystać z Google, aby znaleźć informacje o lotach.