Seria drugiego poziomu NASCAR będzie potrzebować nowego sponsora tytułu w 2026 roku.
Xfinity jest sponsorem serii od 2014 roku, ale według wielu raportów opuści ten sponsoring pod koniec sezonu 2025. Xfinity podpisała 10-letnią umowę jako sponsor tytułu od 2015 r., A NASCAR ogłosił we wtorek, że Xfinity podpisała roczne przedłużenie sezonu 2025.
Marka Comcast przebywa w NASCAR jako najważniejszy sponsor serii Pucharu na najwyższym poziomie. NASCAR nie miał sponsora tytułu w CUP Series od czasu, gdy Monster Energy odszedł po sezonie 2019. W ciągu ostatnich pięciu sezonów NASCAR miał wielu najwyższego poziomu sponsorów do serii Pucharu; Jego trzy to obecnie Busch, Coca-Cola i Xfinity.
Seria XFINITING została wycofana do Grand National Series z Długoletnia Division Sportsman Division NASCAR w 1984 roku. Busch był sponsorem serii do 2007 roku, a ogólnokrajowe ubezpieczenie przejęło jako sponsor tytułu do 2014 roku.
Odejście Xfinity jako sponsor tytułu pojawia się, ponieważ Xfinity Series ma własną ofertę telewizyjną od 2025 r. Transmisje Xfinity Series zostały podzielone między Fox i NBC wraz z harmonogramem serii CUP, ale teraz będą na CW w 2025 r. I później . CW uzyskało prawa do serii, ponieważ rozszerza swój portfolio sportowe z wydarzeniami sportowymi ACC i Pac-12.
NASCAR ogłosił również we wtorek, że Xfinity sponsoruje najszybszy program okrążenia w serii Cup, Xfinity Series i Series Truck Series. Kierowca z najszybszym okrążeniem w danym wyścigu otrzyma dodatkowy punkt w ruchu podobnym do tego, co stosuje F1. Kierowca F1 może uzyskać punkt bonusowy dla najszybszego okrążenia, jeśli skończy w pierwszej dziesiątce.
W ogłoszeniu NASCAR nie było takich warunków wykończenia. Jeśli nie ma kwalifikatorów do najszybszej nagrody, NASCAR może się przygotować do dalszej manipulacji wyścigami – Zwłaszcza w play -offach – jeśli kierowca wiele okrążył doły na świeże opony i najszybsze okrążenie, aby odmówić rywala przed uzyskaniem sedna.
Przedostatni wyścig sezonu 2024 Cup Series został nękany manipulacją wyścigową w łachcących okrążeniach, gdy kierowcy Chevroleta utworzyli swego rodzaju barykadę, aby upewnić się, że kolega Chevy’ego William Byron będzie miał możliwość ścigania się o tytuł serii Pucharu w następnym tygodniu Bubba Wallace zwolnił z tym, co powiedział, że to płaska opona, gdy Christopher Bell minął go.
Bell odbił się od ściany na ostatnim okrążeniu w ruchu, który NASCAR uznał za nielegalny, aby umożliwić Byronowi awansowi do finałowej czwórki.