Więcej widoków Tiktok niż Taylor Swift: Raport mówi, że ekosystem sportowy kobiet „kwitnie”

Więcej widoków Tiktok niż Taylor Swift: Raport mówi, że ekosystem sportowy kobiet „kwitnie”

Według raportu Wielkiej Brytanii, gwiazda Rugby Union States Rugby Union, wygenerowała więcej widoków Tiktok niż Taylor Swift, podczas gdy kobiety z Chelsea zgromadziły więcej opinii na platformie mediów społecznościowych niż ponad połowa drużyn w Premier League, zgodnie z raportem z Wielkiej Brytanii.

Odkrycia są częścią recenzji Women’s Sport Trust, brytyjskiej organizacji charytatywnej, na widoczność sportów kobiet w zeszłym roku na różnych platformach, od mediów społecznościowych po bardziej tradycyjne punkty sprzedaży i mediów.

Według raportu, sportowcy stają się coraz bardziej znacząca obecność w mediach społecznościowych, opisując zaangażowanie w YouTube, Tiktok i Instagramie dla wiodących lig kobiet i federacji jako „niezwykłych”.

Trust powiedział, że relacje i zaangażowanie w sport kobiet stale rosło w zeszłym roku, z rekordowym 44,7 milionem widzów w Wielkiej Brytanii oglądających wydarzenia krajowe z udziałem kobiet -sportowców.

Ogólne dane w Wielkiej Brytanii, które obejmowały globalne turnieje, spadły o 1,5 miliona widzów w poprzednim roku, kiedy Puchar Świata Kobiet FIFA odbył się w Australii i Nowej Zelandii, podczas gdy całkowite godziny oglądania (164 miliony) i średni czas oglądania na osobę (pięć godzin i 47 minut) były znacznie niższe niż w 2023 r.. Głównym czynnikiem przyczyniającym się do tego, jak powiedział Trust, było to, że Lionessy nie były zaangażowane w międzynarodowy turniej piłkarski.

W raporcie stwierdzono, że całkowita liczba widzów, którzy oglądali dwie lub więcej informacji na temat sportów kobiet, osiągnęła nowy poziom 22,9 miliona, przekraczając rekord 2022 21,7 miliona.

Tammy Parlor, dyrektor generalny trustu, powiedział: „Ciągły rozwój krajowego sportu kobiet jest potężnym wskaźnikiem, że zaangażowanie fanów, możliwości sponsorowania i relacje w mediach rosną.

„Chociaż czas oglądania na osobę spadł z powodu braku lwiców w międzynarodowym turnieju piłkarskim, fakt, że pozostaje on znacznie wyższy niż w 2021 r., Pokazuje, że ekosystem sportowy kobiet kwitnie, nawet poza głównymi wydarzeniami piłkarskimi”.

Kobiety Chelsea są na bieżąco, aby wygodnie zachować tytuł Super League, ale zespół Soni Bompastor nie tylko dominuje na boisku w kraju. Według raportu w ostatnim roku zgromadzili więcej widoków Tiktok niż jakikolwiek inny zespół klubu kobiet na platformie.

Uruchomione w styczniu 2024 r. Konto Chelsea wygenerowało 167 milionów widoków Tiktok. Od lipca do grudnia ubiegłego roku drużyna WSL miała więcej widoków niż 14 klubów Premier League – tylko Manchester City, Liverpool, Chelsea, Manchester United, Tottenham i Arsenal miały więcej.

Gdzie indziej WNBA była najczęściej zaręczoną ligą kobiet na Instagramie (90 milionów) i Tiktok (361 milionów wyświetleń), podczas gdy WTA Tour była najczęściej oglądaną ligą na YouTube z 71 milionem wyświetleń.

„Z ekscytującym rokiem na wydarzenia sportowe krajowe w Wielkiej Brytanii i globalnej kobiety, istnieje szereg obszarów wzrostu dla sportów kobiet w 2025 r.” – kontynuował Parlor.

Raport podał, że korzystając z listy SportsPro-brytyjskiej organizacji medialnej-50 najbardziej sprzedawców na rynku sportowców, kobiety stanowiły 61 procent wszystkich wyświetleń Tiktok. Na Instagramie sportowcy w pierwszej 50 najlepszych zaręczynach, z Cristiano Ronaldo na szczycie listy z 1,5 miliardem zaangażowania.

Gwiazda rugby Maher, który dołączył do angielskiego zespołu Unii Rugby Bristol Bears w grudniu i posty zabawne, lekceważące filmy na Instagramie i Tiktok, wygenerowały 1,4 miliarda widoków Tiktok w 2024 r. Amerykańska gwiazda pop Swift, miała 456 milionów.

Status gwiazdy Caitlin Clarka został dodatkowo cementowany przez jej zdolność do dominacji pasz bez często angażowania się. Pomimo opublikowania tylko czterech filmów Tiktok w 2024 r., Hashtag Caitlin Clark był nadal drugim popularnym wraz z #WNBA w zeszłym roku pod względem widoków wideo na platformie, w raporcie stwierdzono-drugie tylko #Basketball.

Sportowce, które rywalizowały na Igrzyskach Olimpijskich Paris zeszłego lata, stanowiły 11 z 20 najczęściej oglądanych kobiet-sportowców z Wielkiej Brytanii na Tiktok, podczas gdy na Smriti Mandhana w Instagramie Indii, która gra w południowym Brave w konkursie Setki krykieta, była znacznie zaangażowana w Wielką Brytanię -Afiliaed Female Sportleter na tej platformie -wytwarzając 83 miliony widoków -10 razy więcej niż gwiazda tenisowa Emma Raducanu na sekundę na 7,6 miliona.

Ten artykuł pierwotnie pojawił się w Atletyczny.

Sports Business, Wielka Brytania Kobiet, olimpiada

2025 The Athletic Media Company

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj