Hockey News „Money and Power 2025 Hockey Business roczna jest dostępna pod adresem Thn.com/freezawierająca coroczną listę 100 osób władzy i wpływów.

W. Graeme Roustan, właściciel i wydawca The Hockey News, usiadł z gośćmi specjalnymi na rozmowy peer-to-peer również w tym numerze, w tym prezes i dyrektor generalny Hockey Canada, Katherine Henderson.

Oto ich pełna rozmowa w Graeme Roustan Show:

(Nie widzisz filmu? Kliknij tutaj.)

Przeczytaj wraz z fragmentem ich dyskusji:

W. GRAEME ROUSTAN: Od dziesięcioleci uczestniczyłeś w sporcie. Co wszyscy podekscytowaliście sportych latami?

Katherine Henderson: To było interesujące. Rozpocząłem karierę jako marketinger towarów pakowanych i skończyłem na końcu sponsoringu. Pracowałem nad niektórymi z pierwszych sponsoringów olimpijskich z General Mills. Przez wiele lat pracowałem dla Colgate-Palmolive i mieliśmy sponsoring związany z NHL, NBA, Major League Baseball, Professional Golf, a także wiele amatorskich sportów. I tak, byłem bardzo zainteresowany.

Gdy moja kariera zaczęła się rozwijać, byłem w Toronto, kiedy licytowali gry Pan Am. A ponieważ widziałem, jakie gry, duże gry, mogą zrobić dla miasta, umieściłem tam swoje imię i powiedziałem: „Naprawdę chcę przejść na sportową stronę”. I właśnie tam wystartował.

WGR: Dlaczego tak wiele osób zaczyna od dużych firm, takich jak Colgate-Palmolive, a potem kończą w biurze CEO?

KH: Myślę, że jedną z rzeczy, które są naprawdę ważne w pakietowych towarach, jest uznanie, że twoja marka, która jest obietnicą, którą dajesz ludziom, z którymi wchodzisz w interakcję, jest najważniejszym zasobem, jaki posiadasz. A to, czego się ucząsz w firmie pakowanych dobrych, to sposób, aby upewnić się, że chronisz tę markę przez cały czas i wykorzystujesz ją, aby ją rozwijać. Cóż, Segue jest niesamowity, ponieważ Hockey Canada miał problem z marką.

WGR: Ile Twojej kariery biznesowej w korporacyjnej pomogło ci w hokeju w Kanadzie?

KH: Cóż, myślę, że to ogromnie pomaga. To prawdziwy hodowca doświadczeń. Jest to więc schludny koktajl, aby móc wejść i podjąć tę rolę. Ale powiedziałbym, że kiedy ludzie myślą o markach, mają tendencję do myślenia o logo. I tak naprawdę mówię o rodzajem wartości obietnicy, którą dajesz swoim opinii publicznej, którą musisz chronić. I musisz być w stanie w kółko dostarczać to konsekwentnie. Kiedy mówię o marce, o tym teraz mówię.

Przyjazd do Hockey Canada, tak, jest i było wiele problemów. Chociaż uważam, że stanie za wartościami tego, co to jest, że próbujesz dostarczyć Kanadyjczykom, jest niezwykle ważne, będąc otwartym i przejrzystym na temat tego, co próbujesz zrobić, a następnie sprowadzanie opinii publicznej wraz z nią idzie być naprawdę ważnym. Wiesz, w ciągu ostatniego roku było to ważne i w przyszłości będzie to ważne.

W. Graeme Roustan and Katherine Henderson

<p>Connor Somerville / The Hockey News</p>
<p>„data-src =” https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/inziq_v8m5shzo.vahx3mq–/yxbwawq9aglnagxhbmrlcjt3ptk2mdtoptu0ma–/https 87A5417045118DE6AE161EE185B5554 ” /></p>
<p><button class=
W. Graeme Roustan i Katherine Henderson

Connor Somerville / The Hockey News

WGR: Porozmawiajmy trochę o hokeju dla kobiet i o tym, jak ważne jest hokeja w Kanadzie.

KH: To jest niezwykle ważne. Właśnie wróciłem z Saint John, NB, i byłem w Quispamsis, oglądając mistrzostwo krajowe kobiet U-18. Ontario Red wygrał to. I to było oszałamiające, jak dobry jest hokej.

WGR: Wiele lat temu hokej dla kobiet po prostu nie miał widoczności, jaką teraz robi.

KH: Ludzie przyjęły wiele założeń dotyczących tego, czy było to konkurencyjne, czy nie. Myślę, że kiedy spędzisz czas, aby ludzie faktycznie oglądali, i myślę, że PWHL i jego prekursorzy, CWHL, naprawdę przyspieszyli tę ścieżkę, aby ludzie mogli zobaczyć, jak dobry jest hokej.

Kanadyjczycy kochają hokeja. To właśnie kochają. I myślę, że pod koniec dnia oglądanie naprawdę dobrych hokeistów występujących na szczycie swojej gry jest tym, co naprawdę lubi Kanadyjczycy. Tak więc widoczność jest naprawdę ważna.

Niedawno Hockey Canada opublikowała dokument dyskusyjny i wydaliśmy go Kanadyjczykom. I zasadniczo przedstawia przeszkody, które naszym zdaniem nadal istnieją w kobiecej grze. A prosimy Kanadyjczyków i wielu interesariuszy, aby pomóc nam rozwiązać te problemy i pomóc nam w ustaleniu ścieżki, która sprawi, że hokej dla kobiet wzrośnie do poziomu, który chcielibyśmy, aby wzrastał, na poziom Ci Kanadyjczycy poprosili nas o zobaczenie, jak rośnie.

W tym celu kolejne wywiady i głębokie spojrzenie na świat hokeja, sprawdź wydanie Money and Power 2025 Hockey News, dostępne pod adresem Thn.com/free.

Source link