Z tą historią
Hertz (Htz-11,03%) Płacę cenę za rozładunek Teslas. Akcje zatopiły się w piątek ponad 10% po tym, jak Hertz ogłosił, że ukończył ponad 30 000 pojazdów elektrycznych.
W 2021 r. Firma była w całości w przypadku EVS i ogłosiła przyszłe bezpieczne, fuelless zakłady i obiecali zaopatrzyć 100 000 z nich. Jednak firma szybko spotkała się z tematem popytu klientów Mura, amortyzacji i wyższych niż oczekiwanych kosztów utrzymania.
Hertz przeżył brutalny czwarty kwartał, a przychody wzrosły o 7% w porównaniu z poprzednim rokiem. W czwartek firma przyniosła spadek ciągłych dostosowań strategii floty. Obejmowało to zakończenie 30 000 pojazdów elektrycznych, głównie wraz z Terususem. Hertz handlował około 3,8 USD na akcję podczas regularnego handlu w piątek.
Dyrektor generalny Gil West powiedział, że firma nie usunęła całkowicie EVS.
„Dzisiaj zdajemy sobie sprawę, że strategiczna wartość EV na rynkach, na których ustanowiono dopasowanie rynku produktów i infrastruktura. W szczególności jesteśmy pozytywnym partnerem dla kierowców do wyboru EV w stosunku do tradycyjnych pojazdów lodowych. To działalność udostępniania jazdy, w której otrzymujesz zachęty, – Powiedział West.
Rzecznik firmy powiedział Quartzowi, że firma będzie nadal sprzedawać EVS za pośrednictwem swoich zwykłych kanałów detalicznych.
Todd Cassidy, dyrektor zarządzający i kierownik grupy bankowości inwestycyjnej motoryzacyjnej i wtórnej w Brown Gibbons Lang & Company, powiedział na długiej drodze do elektryfikacji, błąd Hertza jest jedynie uderzeniem, ale w krótkim okresie jest to rekolekcje.
„W krótkim okresie jest to negatywny wiatr dla pojazdów elektrycznych”-powiedział Cassidy, dodając, że presja cenowa jest wszędzie, gdy tanie EV są zalane rynkiem. Cassidy powiedział, że doświadczenie Hertza podkreśla brak infrastruktury EV i przytłaczający apetyt na społeczeństwo. Dodał, że kiedy klienci wynajmują samochód, zwykle znajdują się w nieznanym mieście, a wielu podróżników nie chce dodatkowego zadania znalezienia stacji ładowania.
„W wielkim planie rzeczy jest to kolizja drogowa, ale dla następnych dwóch eV, to dość negatywne, że główne firmy wynajmujące uważają, że muszą rozładować swoje EV za trzy lata. To znacznik” – powiedział Cassidy.
Nawet sprzedaż pożarów EV To nie idzie gładko Klienci zgłaszają Glitchy i Subcary po zakupie w Hertz.