Korespondent królewski

Meghan, księżna Sussex, ogłosiła nową tożsamość dla swojej marki stylu życia, która zostanie nazwana jak zawsze.
Pomimo zwiastunów mediów społecznościowych pokazujących celebrytów z doniczkami z Meghan, poprzednia marka American Riviera Orchard wydaje się osiągnąć lepki koniec.
W poście mediów społecznościowych Meghan powiedziała, że nowo nazwana gama produktów będzie wspólnym projektem z Netflix, który pokazuje jej serię gotowania i stylu życia, Z miłością, Meghan przyszły miesiąc.
„„ Jak zawsze ”oznacza„ tak zawsze ”lub niektórzy nawet mówią„ w ten sam sposób jak zawsze ” – powiedział post Meghan.
Nagrana wiadomość, dostarczona w zbliżeniu przez Meghan, podkreśla ciągłość jej byłego bloga Pre-Royal, Lifestyle, The Tig.
Powiedziała, że nowe przedsięwzięcie będzie „pięknie splatać wszystko, co pielęgnuję – jedzenie, ogrodnictwo, rozrywki, przemyślane życie i znajdowanie radości w codziennym”.
Książę Harry, który był w Igrzyskach Invictus w Kanadzie, jest słyszany krótko poza kamerą w tle nagrania postu na Instagramie.
Poprzednia nazwa American Riviera Orchard była odniesieniem do części Kalifornii, w której mieszka z księciem Harrym – a Meghan powiedziała, że „ograniczyło mnie do rzeczy, które zostały wyprodukowane i uprawiane w tym obszarze”.
To było promowane od kwietnia 2024 r., Kiedy celebrytki opublikowały zdjęcia na Instagramie słoików Strawberry Jam, podczas premiery, która próbowała zachować poczucie tajemnicy.
Jeśli to ostatnie ogłoszenie oznacza, że pokrywka zejdzie z nowej wojny dżem, kalifornijski pretendent będzie przeciwko Buckingham Palace i Windsor Castle Strawberry rezerwat, zarówno po 7 funtów, jak i Highgrove Organic Preserve za 6,95 £.
Nowa marka ASIST będzie partnerstwem z Netflix, z doniesieniami, że firma telewizyjna otworzy sklepy zakupowe, które będą sprzedawać merchandising związane z jej programami.
Premiera programu telewizyjnego Meghan została opóźniona przez pożary w Kalifornii, a tło w stanie USA jest to seria, która ma być mieszanką gotowania, hostowania wskazówek i przyjaciół celebrytów i ma działać na Netflix od 4 marca po późniejszych opóźnione z powodu pożarów w Los Angeles.
Minęło pięć lat, odkąd Meghan i książę Harry ustąpili jako pracujący Royals, stając się niezależnym finansowo w Stanach Zjednoczonych. Meghan mówi w swoim poście w mediach społecznościowych, że „wlała moje serce” w ten nadchodzący zakres produktów.
Meghan dzieli opinię publiczną, z silnymi reakcjami na media społecznościowe od zwolenników i przeciwników. Jej fani zasalutowali jej niezależność i kreatywność, podczas gdy jej przeciwnicy już nazywali markę „cokolwiek”.
Odpowiednio podpisała własny post: „Jak zawsze Meghan”.
