Meghan Markle W tym tygodniu doznała krytyki po tym, jak ogłosiła rebranding swojego biznesu w stylu życia, a jeden królewski ekspert wierzy, że księżna jest „wyraźnie świadoma” ludzi kpiących.

Księżna Sussex, 43, ogłosiła swoją nową markę jak zawsze w tym tygodniu w filmie wysłał do niej Instagram Konto @meghan, gdzie zwróciła się do nowej marki i tego, czego ludzie mogą się spodziewać.

Na filmie księżna ujawniła, że ​​marka będzie sprzedawać produkty, które są dla niej ważne, a nawet odniósł się do faktu, że będzie sprzedawać dżem – coś, na co ludzie wyśmiewali ją od zeszłego roku, kiedy wysłała własny dżem do przyjaciół, aby spróbować spróbować Kiedy miała zamiar handlować pod nazwą American Riviera Orchard.

Mówiąc w poufnym podcastie Pałac Daily MailRedaktor królewski Rebecca English powiedziała, że ​​Meghan będzie świadoma krytyki i żartów na jej koszcie.

Rebecca powiedziała: „Jest oczywiście wyraźnie świadoma niektórych krytyki, ale także sposobu, w jaki ludzie wyciągnęli z niej Mickeya za coś w rodzaju wysyłania garnków z liczbowymi dżemami do przyjaciół, którzy zrobili dla nich niezgrabne reklamy Instagram. Najwyraźniej jest tego świadoma, w przeciwnym razie nie odniesie tego na to w swoim filmie. ”

To jest blog na żywo. Aktualizacje z całego dnia można znaleźć poniżej.

Source link

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj