Meghan Markle W tym tygodniu doznała krytyki po tym, jak ogłosiła rebranding swojego biznesu w stylu życia, a jeden królewski ekspert wierzy, że księżna jest „wyraźnie świadoma” ludzi kpiących.
Księżna Sussex, 43, ogłosiła swoją nową markę jak zawsze w tym tygodniu w filmie wysłał do niej Instagram Konto @meghan, gdzie zwróciła się do nowej marki i tego, czego ludzie mogą się spodziewać.
Na filmie księżna ujawniła, że marka będzie sprzedawać produkty, które są dla niej ważne, a nawet odniósł się do faktu, że będzie sprzedawać dżem – coś, na co ludzie wyśmiewali ją od zeszłego roku, kiedy wysłała własny dżem do przyjaciół, aby spróbować spróbować Kiedy miała zamiar handlować pod nazwą American Riviera Orchard.
Mówiąc w poufnym podcastie Pałac Daily MailRedaktor królewski Rebecca English powiedziała, że Meghan będzie świadoma krytyki i żartów na jej koszcie.
Rebecca powiedziała: „Jest oczywiście wyraźnie świadoma niektórych krytyki, ale także sposobu, w jaki ludzie wyciągnęli z niej Mickeya za coś w rodzaju wysyłania garnków z liczbowymi dżemami do przyjaciół, którzy zrobili dla nich niezgrabne reklamy Instagram. Najwyraźniej jest tego świadoma, w przeciwnym razie nie odniesie tego na to w swoim filmie. ”
To jest blog na żywo. Aktualizacje z całego dnia można znaleźć poniżej.