
Konsultant ds. Oceny marki według Brand Finance, znalezienie równowagi między marketingiem a wydajnością finansową zwykle zwiększa wartość marki, ale w 2025 r. Wartość polega na tym, czy firmy mogą wzmocnić swoje marki, jednocześnie rozwijając się na całym świecie..
Polityka i niepewność gospodarcza odgrywa również rolę w wartościach marki, powiedziała brytyjska firma konsultingowa, w szczególności firmy zaawansowane technologicznie.
„Przemysł przyciąga ogromne bogactwo i ma ogromny wpływ, podczas gdy duże firmy technologiczne są magnesami interwencji politycznej” – powiedział Brand Finance. „Dyrektor generalny zaawansowany technologicznie może marzyć o zgromadzeniu mocy zmiany świata, ale nie wszyscy zmieniają świat”.
Dlatego nic dziwnego, że firmy zaawansowane technologicznie składały się na osiem z 10 najcenniejszych marek na świecie. 2025 Brand Finance Global 500 List.
Według Brand Finance w tym roku jest 10 najważniejszych firm na świecie.