Z tą historią
Boeing (BA)) Akcje wzrosły o ponad 7% w środę po tym, jak gigant lotniczy zgłosił niższy niż oczekiwano strat w pierwszym kwartale i potwierdził prognozy całoroczne.
firma Opublikowany Podstawowa strata 1,13 USD na akcję była węższa niż analitycy strat w wysokości 1,76 USD, przy dochodach od 7% do 17,3 mld USD. Boeing potwierdził także swoje cele w zakresie dostaw i przepływów pieniężnych w roku, uspokajając inwestorów po serii znaczących wycofania się i spowolnienia produkcji.
Przed wydaniem przychodów rynek już uważnie przyglądał się Boeinga w szczegółowej analizie kadencji produkcji i dostawy samolotów. Świeży zwrot geopolityczny wywiera na niego większy nacisk. Chiny podobno poprosiły linię lotniczą o zaprzestanie dostarczania części dla Boeing Jet i amerykańskich samolotów w odwecie przeciwko taryfom USA. Chociaż jest mało prawdopodobne, aby wyniki tego kwartału wpłynęły na ten ruch, rzuca cień na długoterminowe zamówienia Boeinga, biorąc pod uwagę, że Chiny są jednym z najważniejszych rynków wzrostu.
Jednak giełda koncentruje się na złych wieściach i nie jest zła. Boeing jest kluczowym elementem Dow Jones Industrial Arage, co stanowi około 3% indeksu ważonego ceny, co stanowi około 3% sektora przemysłowego S&P 500. Biorąc pod uwagę istotną rolę spółki w sektorze, jej wyniki zapasów są ściśle monitorowane przez inwestorów i czytane jako wskaźnik szerszych trendów przemysłowych.
Dlatego ważne jest, aby akcje Boeinga nadal spadły o prawie 30% w tym tygodniu, odzwierciedlając problemy bezpieczeństwa, wąskie gardła i obawy inwestorów dotyczące globalnego popytu. Ale środowy raport zapewnia stabilność, a przynajmniej bardzo potrzebne wskazania komnatów oddychania, dla jednego z najbardziej kultowych producentów Ameryki.
To, czy Rallystick zależy od zdolności Boeinga do przekazywania igieł, dowodzi, że może sprawić, że samoloty szybciej, bezpieczniejsze i na czas, jednocześnie łagodząc globalne tarcia handlowe.