Z tą historią

Gdy amerykańskie portfele zaczynają się trochę lżejsze, recesja grozi krosną na horyzoncie ekonomicznym, zniżki Glosser Aldi zakładają, że niższe ceny sprawi, że kupujących przychodzą i wydają do lata.

„Gdy dwie trzecie Amerykanów bardzo martwi się kosztami artykułów spożywczych, Aldi robi rzeczy, których inni nie mogą. Obniżyć ceny w przejściu”, powiedziała firma w komunikacie prasowym.

Niemiecka sieć ogłosiła, że ​​obniża ceny ponad 400 produktów (prawie 25%), od 5 czerwca, od zszywek piknikowych, takich jak hot dogi i chipsy ziemniaczane po artykuły gospodarstwa domowego, takie jak ręczniki papierowe i zamrożone torby. Marka, która trwa przez cały dzień pracy, ma na celu złagodzenie ciosu inflacji żywności, takiej jak nadal smakować i umieszczać Aldi jako letnie miejsce dla rodzin.

Kampania z obniżeniem cen tego lata nie była pierwszym ruchem Aldi do dużej kampanii rabatowej. Firma powiedziała, że ​​zaoszczędziła kupującym ponad 60 milionów dolarów w 2023 r. Poprzez podobny ruch.

Kampania Aldi podkreśla zmianę strategii wśród detalistów konkurujących o coraz bardziej wrażliwe na cenę kupujących. Inflacja została schłodzona od szczytu w 2022 r., Ale ceny żywności wzrosły o około 20% od pandemii, a wielu konsumentów handluje prywatnymi etykietami Łańcuch rabatowy – Nagle sprawia, że ​​model ALDI Bez-Flills jest bardzo modny.

„Wartość nie jest trendem Aldi” – powiedział w komunikacie prasowym Scott Patton, dyrektor komercyjny Aldi USA. „Jest w DNA, odkąd otworzyliśmy nasz pierwszy sklep prawie 50 lat temu”.

Powiedział USA Today: „Lata grillowania, biwakowania, koncertów i czasu z przyjaciółmi i rodziną, którzy nie podkreślają rachunków za artykuły spożywcze”.

Obecnie działając ponad 2300 sklepów w 39 stanach USA, Aldi stale zwiększa swój udział i udział w rynku. W ubiegłym roku zakończyli przejęcie południowo-wschodniego sklepu spożywczego i dodali do swojego portfolio setki lokalizacji supermarketów Winn-Dixie i Harveys. A Aldi planuje otworzyć w tym roku 225 sklepów, a 800 sklepów zostanie otwarte do końca 2028 r.

Podejście Aldi redukujące koszty jest zintegrowane z jego działającym DNA. Używaj skrzynek dostaw do wyświetlaczy produktów, utrzymuj minimalistyczne półki i zapewniają głównie produkty z marki prywatnej (zużyj 90% zapasów), aby obniżyć koszty ogólne.

„Nasi klienci codziennie polegają na Aldi po najniższych cenach w sklepach spożywczych w całym kraju. Nigdy nie bierzemy tego za pewnik” – powiedział w komunikacie prasowym Jason Hart, CEO Aldi USA.

Dzięki ustawieniom powodzi i zmęczenia spożywczym konsumenckim detaliści coraz częściej eksperymentują ze sposobami złagodzenia „bólu cenowego”.

Inne sklepy spożywcze mogą podążać za przewagą Aldi. Walmartpochylając się nad niższymi cenami, sugerując rozszerzenie strategii wycofania i Kroger (Kr+0,91%)) Niedawno rozszerzyliśmy naszą ofertę marki prywatnej. Nawet cel (TGT-0,70%))Walgreen (WBA+0,23%))i Amazon Fresh (Amzn-2,87%)) Przed latem ogłosiliśmy obniżki cen tysięcy przedmiotów.

Source link