Z tą historią
Amazon (Amzn) Przyznał, że został zalany fałszywymi recenzjami i obiecał, że się na nim załamuje Zgadzam się W celu sankcjonowania użytkowników i firm zaangażowanych w praktykę wraz z brytyjskimi organami regulacyjnymi. Kara Amazon sprawia, że lalka zawiera pełny zakaz i usuwanie wcześniejszych recenzji.
Brytyjska Agencja Rynków Konkurencyjnych (CMA) zabrania wprowadzania w błąd lub fałszywych recenzji, które podważają zaufanie konsumentów. W 2021 r. Amazon rozpoczął dochodzenie w sprawie oskarżeń, że „nie robi wystarczająco dużo, aby wykryć i usunąć fałszywe recenzje, działać na podejrzane wzorce zachowania lub uczestniczyć w fałszywych działaniach recenzji”.
Jedynym celem ankiety nie był Amazon: Google (Googl) został również nazwany, a CMA osiągnęło ten sam sposób porozumienie Wyszukaj gigantów w styczniu 2025 r.
CMA Powiedziałem Ponad 90% konsumentów online konsultuje się z recenzjami na miejscu. Agenci byli zaniepokojeni recenzjami, które zwiększały określone produkty, a także recenzje, które nie doceniają ich konkurentów i zaangażowały się w to, co nazywali „nadużywaniem katalogu”. Kopiuj recenzje z firm marki bestsellerów i wklej je na imitacje, a nawet całkowicie oddzielne produkty. „Może to oznaczać, że konsumenci myślą, że znaleźli parę pięciogwiazdkowych słuchawek”-napisał.
Oprócz zwiększonych sankcji Amazon zgodził się ułatwić konsumentom i firmom zgłaszanie fałszywych recenzji i katalogu.
Jednak Amazon nie zobowiązał się do rozstrzygania popularnych imitacji szybkiego imitacji swojego popularnego produktu, podobnie jak e-książki rzuciły się na rynek. To będzie wielkie Obecni bestsellerzy –Na przykład, Patrick McGee jabłko (Aapl)) W Chinach.